خبرگزاری کار ایران

چلسی به دنبال ستاره ساحل عاجی کریستال پالاس

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۴۵۹

چلسی احتمالا ویلفرید زاها را از کریستال پالاس خواهد خرید.

به گزارش ایلنا، پالاس قصد فروش این بازیکن را در تابستان جاری نداشت و به او پیشنهاد قراردادی به ارزش 125هزار پوند در هفته داده بود تا او در سلهرست پارک بماند اما این بازیکن حاضر نشد قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند.

اکنون چلسی تمایل دارد که با پرداخت دستمزدی بیشتر از این مقدار، او را به خدمت بگیرد. پالاس حاضر نیست به‌آسانی این بازیکن ساحل عاجی را برای دومین بار بفروشد، مگر آنکه پول خوبی برای انتقال او پیشنهاد شود. پالاس در سال 2013 هم این بازیکن را به منچستریونایتد فروخته بود ولی او را در سال 2015 دوباره خرید.

اورتون هم در تابستان به دنبال خرید او بوده اما این بازیکن علاقه‌ای به رفتن به این باشگاه ندارد، به‌ویژه که خاطره خوبی از رفتن به مناطق شمالی‌تر انگلیس ندارد. او در لندن به‌خوبی جا افتاده است و فصل گذشته هم توانست برای تیم روی هاجسون 9 گل بزند و 3 گل بسازد. به دلیل علاقه او به لندن، بخت چلسی برای خرید او بالاتر است.

زاها 25ساله در دوره دوم حضور در پالاس نشان داد که چرا یونایتد در 20سالگی او را خریده بود. او نقشی کلیدی در بقای پالاس در لیگ برتر داشت، آن هم در حالی که این تیم فصل را فاجعه‌بار آغاز کرده بود و هر هفت بازی اول خود را باخته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز