خبرگزاری کار ایران

خداداد عزیزی در گفت و گو با ایلنا:

بعضی‌ها واقعا نمی‌فهمند/ قرار باشد هر بازی 6تا بخوریم، به جوانان بازی می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۲۰۲

سرمربی سپیدرود رشت از حمایت امیرقلعه نویی تشکر کرد و اعلام کرد قرار است با سرخپوشان در لیگ برتر ادامه بدهد.

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره حمایت امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از درگیری وی با طرفداران گفت: اول از همه از امیرقلعه نویی تشکر می‌کنم. غیر این هم از او توقع نمی‌رفت چون بازیکن تیم ملی بوده و می‌داند در فوتبال ایران چه خبر است.

او ادامه داد: در شرایط سختی تیم را تحویل گرفتم. از اول هم گفته بودم از هفته پنج به بعد ما را ارزیابی کنند اما بعضی ها واقعا نمی‌فهمند و نمی‌دانم چه بگویم. خبری از استعفا نیست چون طرف حساب من هواداران نیستند و با مسئولان باشگاه قرارداد امضا کرده ام.

سرمربی سپیدرود درخصوص داوری بازی برابر سپاهان عنوان کرد: داور برای ما سختگیرانه عمل کرد. در دقیقه 4 بازی اشتباهی انجام داد که همان صحنه منجر به گل شد. در صحنه گل چهارم سپاهان بازیکن حریف 5 متر در آفساید بود که آن را هم اعلام نکرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: شاید از این به بعد فکر دیگری بکنم و اگر قرار باشد 6 گل از سایر تیم ها بخوریم جوانان را بازی بدهم. فوتبال ما به هر حال این است و بیشتر از آن هم از آن انتظار نمی‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز