خبرگزاری کار ایران

شجاع خلیل‌زاده: رسانه‌ها در مورد مصدومیتم شیطنت کردند/ پرسپولیس به بازیکن وابسته نیست

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۴۳

مدافع پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیت خودش و پیروزی این تیم مقابل فولاد صحبت کرد.

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مصدومیتش و اینکه گفته می‌شود آسیب نخاعی دیده و نیاز به جراحی دارد اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی نیست و در مورد مصدومیت من شیطنت‌هایی صورت گرفت که واقعیت ندارد. مصدومیت من شدید نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی برطرف می‌شود و به زودی مشکلم رفع خواهد شد.

وی در مورد بازی با فولاد گفت: فولاد تیم خیلی خوب و قدری بود ولی خوشبختانه بازی خوب و منطقی انجام دادیم و توانستیم نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم. با این 3 امتیاز به صدر جدول رسیدیم و امیدوارم با ادامه این روند جایگاه‌مان را حفظ کنیم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شد این تیم با رفتن چند بازیکن ضعیف شده است عنوان کرد: پرسپولیس هیچ وقت با رفتن بازیکنی ضعیف نخواهد شد و هیچ وقت به بازیکنی وابسته نبوده و هرکسی برود و بیاید این تیم پرسپولیس است و همیشه بزرگی خودش را حفظ کرده است.

خلیل‌زاده در مورد کلین‌شیت دوم پرسپولیس در این فصل هم گفت: مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد و اینکه ما باشیم یا نباشیم اهمیت چندانی ندارد و خدا را شکر می‌کنم که هم نتیجه گرفتیم و هم دروازه پرسپولیس بسته ماند.

وی در مورد وضعیت کامیابی‌نیا هم تصریح کرد: هنوز اطلاعی از وضعیت او ندارم ولی با او تماس خواهم گرفت و جویای احوالش می‌شوم. امیدوارم کمال هم مشکل خاصی نداشته باشد و آسیب دیدگی او جدی نباشد و بتواند بازهم به تیم کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز