خبرگزاری کار ایران

شجاعی کاپیتان جدید تراکتورسازی؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۹۵

کاپیتان تیم ملی می‌تواند معضل بازوبند در تراکتورسازی را حل کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز که در ابتدای فصل نقل و انتقالات عملکرد رضایت بخشی نداشت و با انتقاد هوادارانش روبرو شده بود، در روزهای اخیر حسابی فعال شده است و بازیکنان با کیفیتی به خدمت گرفته و در حال حاضر از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود.

یکی از مشکلات تراکتورسازان در هفته‌های قبل، نبود بازیکن با تجربه در ترکیب این تیم بود که حتی برای بازوبند کاپیتانی این تیم هم مشکلاتی ایجاد کرده بود.

تراکتورسازان با مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی که کاپیتان‌های اول تا چهارم این تیم بودند قطع همکاری کرد و در هفته نخست لیگ برتر در کمال تعجب بازوبند در اختیار محمد طیبی قرار گرفت که نخستین بازی خود را برای این تیم انجام می‌داد.

این موضوع انتقادات زیادی را متوجه باشگاه کرد و خیلی‌ها عقیده داشتند حرمت کاپیتانی این تیم زیر سوال رفته است و اگر قرار بود بازوبند به کسی برسد امثال فروزان که سابقه حضور در این تیم را داشته‌اند، شایسته تر بودند.

این موضوع همچنان محل بحث است ولی به نظر می‌رسد با آمدن مسعود شجاعی دیگر باید آن را به دست فراموشی سپرد. در حالیکه تراکتورسازی بازیکن با تجربه که سابقه حضور چندساله در این تیم را داشته باشد و از پس سرگروهی یک تیم در داخل زمین هم بر بیاید در ترکیب خود ندارد، شجاعی که کاپیتان تیم ملی هم هست می‌تواند گزینه خوبی برای کاپیتانی باشد و وزن بازوبند را بالا ببرد.

در شرایط حال حاضر هم بعید است طیبی در حضور شجاعی و دژاگه بازوبند را بر بازو ببندد و به عنوان کاپیتانِ این بازیکنان وارد زمین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز