خبرگزاری کار ایران

مخالفت سرمربی کروات بایرن با جدایی لواندوفسکی و حضورش در مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۷۷

نیکو کواچ مخالفت خود را با خروج مهاجم لهستانی این تیم به مقصد رئال مادرید اعلام کرد.

نیکو کواچ مربی بایرن‌مونیخ می‌گوید روبرت لواندوفسکی جایی نمی‌رود با آنکه شایعه هدفگذاری رئال مادرید روی کاپیتان تیم ملی لهستان چالش جدیدی را ایجاد کرده است. پینی زیهاوی مدیر برنامه‌های لواندوفسکی قبلا تایید کرده موکلش به دنبال جدایی از آلیانتس آره‌نا است و کواچ از این تمایل خبر دارد.

قهرمان سه فصل اخیر اروپا مدت‌هاست جذب لوا را در دستور کار دارد و حالا با جدایی کریستیانو رونالدو، او می‌تواند بخشی از بار گلزنی تیم را به دوش بکشد. هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی بوروسیادورتموند هم به این آتش دامن زده و گفته حاضر است برای بازگرداندن لوا به دورتموند 100 میلیون یورو بپردازد.

اما کواچ آمادگی از دست دادن ستاره خط حمله‌اش را ندارد: «اتفاق جدیدی درباره روبرت نیفتاده. مشخص است که او تیمش را ترک نمی‌کند برای اینکه ما یک مهاجم طراز اول داریم و نمی‌خواهیم او را به تیم دیگری بدهیم. ما می‌خواهیم با او به اهداف بزرگی برسیم. او فوتبالیست بزرگی است که به افتخارات زیادی در بوندس‌لیگا رسیده، گل‌های بسیاری زده و حالا در فصل جدید گل‌های بیشتری هم می‌زند.»

مربی کروات اگرچه به علاقه لواندوفسکی به جدایی اعتراف کرد اما این بازیکن 29 ساله را یک حرفه‌ای تمام عیار دانست که اجباری برای جدایی ایجاد نمی‌کند: «روبرت با اظهار این علاقه بازی می‌کند. او ممکن است یک چیزی را بخواهد اما ما هم خواسته‌های خود را داریم. روبرت قرارداد دارد-نمی‌دانم زمانش کی است- و ما می‌خواهیم تا جایی که می‌شود او را نگه داریم.»

بایرن در آخرین بازی دوستانه خود با منچستریونایتد روبه‌رو می‌شود و بعد با قهرمان جام حذفی آلمان و تیم سابق کواچ، آینتراخت فرانکفورت در سوپرجام آلمان دیدار می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز