خبرگزاری کار ایران

ریخت و پاش استقلال همچنان ادامه دارد

رسمی؛ طارق همام به استقلال پیوست

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۵۸

​با اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه طارق همام مهاجم 22 ساله تیم ملی عراق با امضای قراردادی 3 ساله رسما به استقلال پیوست.

به گزارش ایلنا، این بازیکن عضو تیم ملی بزرگسالان و امید عراق است و با نظر وینفرد شفر و بعد از مذاکره با امیرحسین فتحی سرپرست و علی خطیر معاون ورزشی قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا کرد تا به این ترتیب به جمع آبی پوشان اضافه شد.

این بازیکن بعد از دیدار تیم عراق برابر فلسطین به ایران باز خواهد گشت و سپس روز دوشنبه به تهران باز خواهد گشت و بعد از موفقیت در تست های پزشکی، قرارداد این بازیکن معتبر و اجرایی می شود.

استقلال در شرایطی طارق همام را به خدمت گرفته است که این تیم پیش از این مرتضی تبریزی را هم به عنوان مهاجم هدف به خدمت گرفته بود و به نظر شفر دارد تیم قدرتمندی را آماده لیگ هجدهم می کند. 

حمام 22 سال سن دارد و سهمیه بزرگسالان استقلال را پر نخواهد کرد ضمن این که این بازیکن 45 بازی برای تیم ملی عراق انجام داده و بازیکن با تجربه ای محسوب می شود.

استقلال به جز همام قرار است یک مهاجم هدف غیر آسیایی را هم جذب کند و به این شکل فعالیت باشگاه همچنان در نقل و انتقالات ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام امیر حسین فتحی قرارداد همام با استقلال ٣ ساله خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز