خبرگزاری کار ایران

مصلح: چه کسی گفته نیمکت پرسپولیس ضعیف است؟/ هرگز به خاطر نیمکت نشینی حاشیه درست نمی‌کنم/ منتظر دربی آسیایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۸۰

مدافع پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و همچنین دیدار با فولاد صحبت کرد.

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مصدومیت جزئی خود در تمرینات اظهار داشت: یک برخورد کوچک در تمرینات اتفاق افتاد که باعث شد زانویم تا حدودی ورم کند ولی مشکل خاصی نیست و احتمالا امروز یا فردا به تمرینات اضافه می‌شوم و برای بازی با فولاد هم مشکلی ندارم. اگر کادرفنی صلاح بداند در خدمت تیم هستم.

وی در مورد بازی با پدیده در هفته نخست عنوان کرد: کیفیت بازی در هفته‌های اول همیشه با سطح مطلوب فاصله دارد و در تمام بازی‌ها اگر دقت کرده باشید این گونه بود. ما هم با توجه به شرایط اگرچه با پرسپولیس آرمانی فاصله داشتیم ولی در نهایت نتیجه‌ای که می‌خواستیم را گرفتیم و مهم این است که بتوانیم در هر شرایطی که هستیم پیروز شویم و به 3 امتیاز برسیم.

مدافع پرسپولیس در مورد بازی با فولاد هم گفت: بازی با فولاد همیشه برای ما سخت بوده و این تیم بهترین بازی‌هایش را مقابل پرسپولیس انجام می‌دهد ولی ما قصد داریم از امتیاز میزبانی و اولین حضورمان در فصل مقابل هواداران استفاده کنیم و برنده شویم. امیدوارم هواداران هم مثل همیشه ما را حمایت کنند تا یک برد خوب بدست بیاوریم.

مصلح در مورد شرایط پرسپولیس در فصل جاری تصریح کرد: با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات نتوانستیم به جای بازیکنان جدا شده نفرات لازم را جذب کنیم و در نیم فصل اول کمی کار برای ما سخت است ولی اینطور نیست که نیمکت پرسپولیس خالی باشد. ما بازیکنان جوان و کارآمد خوبی داریم که شاید شناخته شده نباشند ولی به وقتش که وارد زمین شوند نشان می‌دهند بازیکنان توانمندی هستند.

وی در مورد اینکه در این شرایط که تعدادی از مهره‌های اصلی پرسپولیس جدا شدند، توقع فیکس بازی کردن دارد یا نه، گفت: من همیشه تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و اینکه در ترکیب اصلی باشم یا نه تصمیم کادرفنی است. هیچ وقت به خاطر نیمکت نشینی برای پرسپولیس حاشیه درست نمی‌کنم.

مدافع پرسپولیس در ادامه گفت: من در پست‌های مختلف برای پرسپولیس بازی کردم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم داشته باشم. امیدوارم در فصل جدید بیشتر به من فرصت بازی برسد و با توجه به اینکه علاقه به نفوذ دارم در صورتی که فرصت پیش بیاید برای تیم گلزنی هم خواهم کرد. مثل اتفاقی که سال گذشته در بازی با پارس جم رخ داد.

مصلح در مورد اینکه می‌گویند استقلال ضعیف شده و دیگر رقیب آنها نیست هم خاطرنشان کرد: من این را قبول ندارم و استقلال هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته. امسال هم تیم‌های زیادی رقیب ما هستند و اینطور نیست که رقیبی در لیگ برتر نداشته باشیم و کار واقعا سخت است.

وی در مورد شانس پرسپولیس برای هتریک قهرمانی هم گفت: صحبت کردن از هتریک قهرمانی راحت است ولی باور کنید کار سختی است و به این راحتی نمی‌توان در موردش صحبت کرد. یک لیگ طولانی و فرسایشی در پیش داریم و حریفان زیادی هم هستند که مثل ما برای قهرمانی برنامه ریزی کردند. ولی در هر صورت تمام تلاش ما این است که بازهم به عنوان قهرمانی برسیم.

مدافع پرسپولیس در مورد بازی با الدحیل عنوان کرد: فکر می‌کنم همه دیگر از قدرت الدحیل آگاه هستند و یکی از قدرتمندترین تیم‌های غرب آسیا محسوب می‌شود و کارمان مقابل این تیم سخت است. نباید انتظارات به حدی از ما بالا برود که خودمان را از پیش برنده بدانیم و اگر خدای نکرده نتیجه دیگری رخ داد کارمان زیر سوال برود. از طرفی اعتماد به نفسمان را هم نباید از دست بدهیم و به امید خدا می‌رویم که با یک نتیجه خوب به مرحله بعد صعود کنیم.

مصلح در مورد احتمال رویارویی با استقلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به عنوان نماینده ایران دوست داریم استقلال هم حریف خودش را شکست دهد و یک دربی ایرانی در مرحله نیمه نهایی ببینیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز