خبرگزاری کار ایران

از من سیتی تا سایپا/ لژیونرهای بلاتکلیف ایران؛ این 9 نفر به کجا می روند؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۶۹

چند بازیکن لژیونر ایران هنوز برای فصل جدید تیم ندارند.

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات فوتبال اروپا کم کم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و تیمها با پشت سر گذاشتن تورهای آماده سازی خود برای آغاز لیگ هایشان آماده و مهیا می شوند.

در این بین لژیونرهای فوتبال ایران هم روز به روز به تعدادشان افزوده می شود. با این حال از بین 34 بازیکن کنونی فوتبال ایران که در خارج از کشور بازی می کنند چند نفر هنوز تیم ندارند یا مقصد بعدی شان مشخص نیست.

بی تیمها:

مرتضی پورعلی گنجی:

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که در تک تک دقایق به میدان رفت تصمیم گرفت در فصل جدید دیگر برای السد قطر بازی نکند و مقصد جدیدی را برای ادامه فوتبال خود پیدا کند. بازیکن اسبق تیم نفت تهران حالا مورد توجه تیمهایی چون ترابوزان اسپور و برایتون است و باید دید سرانجام کدام تیم را انتخاب می کند. مرتضی اگر به ترابوزان برود در کنار مجید حسینی خواهد بود و اگر راهی انگلیس و برایتون شود با علیرضا جهانبخش هم تیمی می شود.

مسعود شجاعی:

کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 بعد از پایان فصلی که گذشت از تیم آاِک آتن جدا شد و هنوز تیمی پیدا نکرده است. مسعود چند پیشنهاد داخلی ازتیمهای نساجی و تراکتورسازی داشت اما بازهم جواب منفی داد. او از یکی دو تیم شناخته نشده یونانی هم پیشنهاد دارد اما هنوز پاسخ مثبت نداده است. حال باید دید کاپیتان 34 ساله تیم ملی در فصل 2018-19 کدام تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب می کند.

رامین رضاییان:

پیش از آنکه در لیست مازاد اوستنده قرار بگیرد خودش اعلام کرده بود که دیگر در این تیم نمی ماند. رضاییان که در جام جهانی جزو خوب های تیم ملی هم به شمار می رفت حاضر نشد دوباره به فوتبال ایران برگردد و می خواهد هر طور شده در اروپا به کارش ادامه دهد. رامین هنوز تیمی پیدا نکرده و باید دید تا پایان مهلت نقل و انتقالات صاحب تیم خواهد شد یا خیر. فعلا رامین سخت در حال انجام دادن تمرینات انفرادی است.

اشکان دژاگه:

مدتهاست که تیم ندارد و بازی نکرده است. همان زمان که با ناتینگهام فارست قرارداد امضا کرد و مصدوم شد مشخص شد که دیگر در این تیم انگلیسی جایی ندارد. اشکان می داند که اگر بازهم بدون تیم بماند واقعا دیگر راهی برای حضور در تیم ملی برای جام ملت های آسیا ندارد و به همین دلیل می بایست تمام تلاش خود را بکند تا در لیگی سطح پایین هم که شده به فوتبال بپردازد. این بازیکن بازهم حاضر نشده در لیگ داخلی بازی کند و پیشنهاد تراکتورسازی را رد کرد.

علیرضا حقیقی:

علیرضا حقیقی علی رغم بازی های خود در اسکیلستونا نتوانست تیم خوبی را برای فصل جدید پیدا کند و حضورش در ساندسوال هم عاقبت خوبی ندشات و از این تیم جدا شد. حالا بازهم علیرضا مشتری پروپاقرصی در خارج از ایران ندارد و تیم سایپا در ایران جدی ترین خواهانش است. البته شنیده می شود در صورت رفتن بیرانوند او می تواند دوباره به پرسپولیس برگردد و از نیم فصل دوم مراقب دروازه این تیم باشد؛ اتفاقی که هنوز تایید نشده است.

××××××××××××××××××××××××

تیم دارهای به دنبال تیم

سامان قدوس:

این روزها مرد اول و آخر اوسترشوندس است. بازوبند را به بازو می بندد؛ گل می زند؛ ایستگاهی گل می کند و به اقای گلی اش ادامه می دهد. با این حال سامان ماندنی نیست و به همین زودی ها اخبار زودی از انتقالش به یک تیم بزرگ شنیده می شود و حالا آخرین تیم، من سیتی انگلیس است. پپ گواردیولا سامان را زیر نظر گرفته و پیش از او چند تیم از اسپانیا، آلمان و فرانسه نیز خواهان جذب ستاره 24 ساله تیم ملی شده اند. حال باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد.

احسان حاج صفی:

یکی از خوب های ایران در روسیه بود و حتی بازوبند را هم به بازو بست. شنیده می شود مانند انصاری فرد در المپیاکوس ماندنی نیست ولی احتمال اینکه در این تیم بماند بیش از همتای ایرانی خود است. حال باید دید حاج صفی دومین فصل حضور خود در فوتبال یونان و باشگاه المپیاکوس را پشت سر می گذارند یا اتفاق دیگری در راه خواهد بود.

کریم انصاری فرد:

چند ماهی می شود که مشتریان زیادی در پی جذب آقای گل دو دوره لیگ برتر هستند. کریم بعد از درخشش در فصل قبل سوپرلیگ یونان و انتخاب به عنوان دومین گلزن برتر این مسابقات با 17 گل زده مورد توجه چند تیم آلمانی و ترکیه ای قرار گرفت. باشگاه آگزبورگ خواهان خرید او بود اما مبلغ بالای کریم مانع از این انتقال شد. حالا از بشیکتاش به عنوان جدی ترین مشتری تنها گلزن تیم ملی در جام جهانی 2018 یاد می شود و حتی توافقاتی هم بین طرفین حاصل شده است.

سعید عزت اللهی:

دوباره به روستوف باید بازگردد؛ البته اگر به تیم دیگری منتقل نشود. سعید عزت اللهی هر چقدر در تیم ملی جایگاه ثابت و خاصی دارد در این تیم روسیه ای اصلا مورد توجه نیست و برای بازی کردن باید با انتقال های قرضی به تیمهای دیگر برود. سعید فصل قبل را در آمکار گذراند و حالا دوباره به تیم اصلی اش باید برگردد. البته این بازیکن علی رغم شروع لیگ روسیه از این کار امتناع کرده ودیگر نمی خواهد برای آبی پوشان به میدان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز