خبرگزاری کار ایران

هخامنش: بازی با سپاهان دیگر تمام شد/ کاش هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۱۸۰

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی با سپاهان دیگر تمام شده است و حالا به هفته دوم لیگ فکر می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، وفا هخامنش با اشاره به بازی هفته نخست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم هجومی سپاهان از میانگین قدی بلندی بهره می‌بردند کار سختی را در 90 دقیقه داشتیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: بسیار خوشحالم که در نخستین هفته از لیگ برتر هجدهم دروازه تیم‌مان بسته ماند و شرمنده مردم عزیز آبادان نشدیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: مطمئن باشید سپاهان با این تیم و مهره‌هایی که در اختیار دارد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود و امتیاز گرفتن در نقش جهان به هیچ عنوان ساده نیست.

وی از شرایط تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت و افزود: صنعت نفت با پائولو سرجیو برای تمام تیم‌های لیگ برتر دردسرساز می‌شود و در همین هفته اول نشان دادیم که تیم منسجمی هستیم. با این وجود باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم و تا روز به روز بهتر بشویم.

هخامنش در ادامه خاطرنشان کرد: در حالیکه از صمیم قلب دوست داشتم بازی نخست خانگی‌مان با فریادهای«آبادان برزیلته» تماشاگران همراه باشد، تا این لحظه از حضور تماشاگر محروم هستیم، امیدوارم که کمیته برگزاری مسابقات به نامه باشگاه صنعت نفت ترتیب اثر بدهد و بازی مقابل گسترش فولاد با حضور هواداران‌مان برگزار شود.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بازی با سپاهان و نتیجه آن درست بعد از شنیدن سوت پایان مسابقه برای ما تمام شد و حالا تمرکز ما روی هفته دوم لیگ برتر و 3امتیاز این دیدار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز