خبرگزاری کار ایران

شکایت فیفا به دست هیئت فوتبال استان تهران رسید

بدهی 70 میلیاردی نفت و راه آهن تهران!

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۰۹۲

دو باشگاه تهرانی روی هم رفته 70 میلیارد تومان بدهی دارند و در صورتی که تذکر فیفا را جدی نگیرند با محرومیت سنگینی مواجه خواهند شد.

به گزارش ایلنا، تیم نفت تهران فصل گذشته با قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول رده بندی به لیگ دسته اول سقوط کرد و از مالکیت تیم تهران کار رسا خارج شد. همچنین راه آهن تهران هم با نتایج ضعیف در لیگ دسته اول به دسته دوم سقوط کرد و طبق گفته رئیس هیئت فوتبال استان تهران بدهی این دو نماینده پایتخت در مجموع 700 میلیارد ریال است!

ابوالحسن شیرازی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران در این خصوص گفت:«فصل گذشته شرکت بهنام پیشرو کیش، جهانیان و فردوسی پور که مدتی این تیم را مدیریت کردند در مذاکراتی با هیات مدیره (اعضای ۳نفره مدیریت باشگاه) نفت تمام بدهی های باشگاه را در صورت به نام شدن، پرداخت خواهند کرد. آنها در حال حاضر 400 میلیارد ریال بدهی دارند. لیگ دسته یک فوتبال کشور از ۲۰ مرداد ماه آغاز می شود که هنوز تکلیف این تیم مبهم است.»

شیرازی درباره وضعیت باشگاه راه آهن اظهار داشت:«طبق شکایت‌هایی که از طریق فیفا به هیات فوتبال استان رسیده، بدهی این باشگاه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال است. تیم راه آهن اکنون توسط دادگستری اداره می شود که امیدواریم هر چه سریعتر این موارد برطرف شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز