خبرگزاری کار ایران

شایعه در اردوگاه آبی؛ کاپیتان نقش اول جدایی تیام از استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۵۲۷

مهاجم سنگالی استقلال با نیم فصل حضور در جمع آبی‌ها دل آنها را برد و اکنون به پروسه‌ای عجیب برای ادامه همکاری تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، شاید بزرگترین بحران استقلال در نقل و انتقالات از دست دادن مامه تیام باشد و رتبه دوم بحران به جدایی امید ابراهیمی، مجید حسینی یا سرور جباروف تعلق بگیرد. جدایی تیام استقلال را با چالش بزرگی در خط حمله مواجه کرده و شرط فسخ قرارداد ۲۰۰ هزار دلاری به رغم افزایش چشمگیر نرخ دلار، آنچنان رقمی نیست که بحران استقلال را در خط حمله رفع کند یا استقلال بتواند مهاجمی در قواره تیام را به سرعت به تیمش بیاورد، اگرچه استخدام تبریزی امیدوارکننده‌ترین اتفاق در نقل و انتقالات

استقلال است.

بدون تیام، استقلال در خط حمله باید داستانی تازه برای این فصل بنویسد و به همین دلیل جدایی او، این ‌همه پر سروصدا و این ‌همه انتقاد برانگیز برای مدیران پیشین و فعلی استقلال بوده اما دلیل جدایی تیام فقط تصمیم شخصی او و سوءمدیریت مدیران پیشین استقلال در عقد قرارداد مشروط نیست. کوشش دیگران برای جدایی او، این قصه را پیچیده‌تر می‌کند.

باید درباره یکی از کاپیتان‌های استقلال و سفر تیام به امارات جست‌و‌جو کرد. کاپیتان وقتی ۴ فصل پیش از استقلال جدا شد، با مدیربرنامه دیگری همکاری می‌کرد اما بعدها در ادامه ۳ فصل جدایی‌اش از استقلال، همکاری‌ با مدیربرنامه جدید را آغاز کرد. رابطه‌ای که همچنان ادامه دارد و حالا منجر به معرفی بازیکن به این مدیر‌برنامه شده، چه بسا یک همکاری اقتصادی که به حضور تیام در امارات مربوط است.

مدیربرنامه‌ای که درباره تیام این ‌روزها اظهارنظر می‌کند، در واقع دستیار مدیر برنامه اصلی است، همان مدیر برنامه ایرانی تیام که جانشین شرمن، مدیر برنامه آلمانی او شده.

این تغییر مدیر برنامه با وعده قراردادی تازه در لیگ امارات یا قطر، پیشنهاد یکی از کاپیتان‌های استقلال است، پیشنهادی که استقلال را با چالش بزرگ جدایی تیام مواجه کرده. شاید بدون این دخالت بیجا و عجیب هم تیام تصمیم به جدایی از استقلال می‌گرفت اما تغییر مدیر برنامه و پیشنهادی که رقمش در شایعات دو میلیون دلار عنوان شده، تیام را به نتیجه قطعی برای جدایی رساند.

استقلال با جدایی تیام روزهای سیاهی را در نقل و انتقالات تجربه کرد اما پشت پرده این انتقال یکی از کاپیتان‌ها نقش اول را بازی می‌کرد و در تمام روزهای اخیر او بود که می‌دانست تغییر مدیر برنامه و پیشنهادهای تیام چه روندی را طی می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز