خبرگزاری کار ایران

مسوت اوزیل با بازوبند کاپیتانی در امارات

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۵۲۲

سرمربی آرسنال می‌گوید که روی مسعود اوزیل به‌عنوان یکی از چند بازیکنی که در فصل پیش رو می‌توانند به‌عنوان کاپیتان توپچی‌ها ایفای نقش کنند، حساب می‌کنند.

به گزارش ایلنا، اوزیل در پیروزی 5 بر یک توپچی‌ها مقابل پاری‌سن‌ژرمن در جام دوستانه قهرمانان بین‌المللی کاپیتان آرسنال بود. امری پس از تماشای پیروزی قاطع شاگردانش مقابل تیمی که در پایان فصل گذشته آن را ترک کرد، به خبرنگاران گفت: «ما داریم با هم کار می‌کنیم و به هر کدام از بازیکنان‌مان مسوولیتی می‌دهیم. من فکر می‌کنم که اوزیل هم می‌تواند این مسوولیت (کاپیتانی) را برعهده بگیرد اما فراموش نکنیم که لوران کاشیلنی که دارد در کنار ما ریکاوری می‌کند هم حضور دارد. بعد از او هم ما پتر چک را داریم که در یک بازی دوستانه کاپیتان ما بود. آرون رمزی هم در یک بازی دوستانه کاپیتان تیم ما شد و من شاید به یکی دو بازیکن دیگر که بتوانند این مسوولیت را قبول کنند هم فکر ‌می‌کنم.»

 اوزیل مقابل پاری‌سن‌ژرمن در پست محبوبش به‌عنوان هافبک بازیساز بازی کرد و الیکس ایووبی و هنریک مخیتاریان را در دو طرف خود و پیر امریک اوبامیانگ را یک خط جلوتر از خودش می‌دید.

امری درباره این تاکتیک تیمش گفت: «ما می‌خواهیم به اوزیل و همه بازیکنان‌مان فرصت بازی در پستی را بدهیم که در آن بیشترین احساس راحتی را دارند. او امروز کارش را به‌عنوان یک شماره 10 آغاز کرد. همه چیز بستگی به این دارد که مسعود بتواند در سمت راست بازی کند یا به مرکز زمین متمایل شود و با حمله به سمت فضاهای خالی، راه را برای دفاع راست تیم باز کند. ما می‌خواهیم برای او و دیگر بازیکنانی که با جای‌گیری خوب می‌توانند از تمام توانایی‌هایشان بهره ببرند، فضا ایجاد کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز