خبرگزاری کار ایران

نفرت پرسپولیسی‌ها از فرشاد احمدزاده؛ دیگر برنگرد!

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۵۰۹

پستی که احمدزاده پیش از جدایی از پرسپولیس در صفحه‌ی اینستاگرامی‌اش منتشر کرده بود، اکنون باعث شده تا پالس‌های مثبت او نیز به چشم هواداران میلیونی این تیم نیاید.

به گزارش ایلنا، فرشاد احمدزاده که علیرغم فرصت مناسب برای درخشش در پرسپولیس، در پایان لیگ هفدهم در اقدامی عجیب این تیم را ترک کرد، اکنون باعث تنفر هواداران سرخپوش شده است.

شاید اگر پیش از رفتن فرشاد احمدزاده از این جدایی برای هواداران می‌گفتی، می‌خندیدند به پیش‌بینی‌ات. او تصمیمش را برای جدایی‌ گرفته بود اما وقتی برای امضای قرارداد با اشلاسک وروسلاو می‌رفت، نامه‌ای نوشت و به هواداران گفت که به‌خاطر فحاشی آنها مجبور شده از تیم محبوبش دل بکند. خلاصه اینکه او تیم یازدهم لیگ لهستان را به پرسپولیس ترجیح داد و رفت. حال آنکه چند وقت پیش از آن در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده بود به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، در پرسپولیس می‌ماند. همین بدقولی بود که او را در چشم هواداران خراب کرد و بدتر اینکه او مذاکره با باشگاه را آنقدر به تاخیر انداخت تا خبر توافقش با اشلاسک وروسلاو منتشر شد. با این حال او در مصاحبه‌ای گفت که برای پرسپولیس و هواداران دلتنگ شده اما گفته‌هایش واکنش مثبتی از سوی هواداران نداشت. هواداران پرسپولیس برای اینکه خشم‌شان را به رخ بکشند و نشان بدهند که هنوز فرشاد احمدزاده را نبخشیده‌اند، خطاب به او نوشته‌اند: «ما دل‌مان برای تو تنگ نشده، در همان تیم یازدهم لهستان بمان و دیگر برنگرد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز