خبرگزاری کار ایران

علی دایی: بردیم ولی نواقصی داریم که باید رفع شود/ الان وقتش است که گرشاسبی حقم را بدهد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۴۸۹

سرمربی سایپا در مورد وضعیت تیمش و طلبش از باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی دایی در حاشیه تمرینات امروز سایپا رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران سخنان جالبی را مطرح کرد.

سرمربی سایپا در ابتدا در خصوص شرایط تیمش در هفته اول لیگ هجدهم گفت: شرایط نسبت به هفته پیش بسیار بهتر است. چند بازیکن مصدوم‌مان از بند مصدومیت رها شدند. بازی اول با اینکه ما این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما نواقصی وجود داشت که باید در هفته‌های آینده آن را برطرف کنیم. با توجه به اینکه بازی هفته اول لیگ بود اما بچه‌ها تلاش‌شان را کردند و توانستند این بازی را پشت سر بگذارند.

ما در هفته‌های آینده تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم هرچه سریع‌تر به تیمی کامل‌تر و بی‌نقص‌تر تبدیل شویم.

او درباره مشکلات مالی تیمش تصریح کرد: مشکلات و محدودیت‌های مالی به غیر از دو سه تیم در لیگ برتر در بقیه باشگاه‌ها وجود دارد و ما هم جزو آن‌ تیم‌ها هستیم. ما با توجه به همین مشکلات مالی خیلی دیر وارد پنجره نقل و انتقالات شدیم و سعی کردیم بازیکنانی را بگیریم که هم دارای استانداردهای باشگاه باشند، هم فشار زیادی به باشگاه نیاید تا مشکلات مالی از شرایط فعلی بیشتر نشود. تمرکزمان بیشتر روی بازیکنان جوان است و روی این بازیکنان قرار است کار انجام دهیم. چند بازیکن باتجربه هم به تیم اضافه کردیم تا از تجربه‌های آن‌ها برای ادامه لیگ برتر استفاده کنیم.

علی دایی در خصوص حضور علیرضا حقیقی در تیم سایپا عنوان کرد: ما تا زمانی که تکلیف‌مان با محمدرضا اخباری مشخص نشود نمی‌توانیم با علیرضا حقیقی قرارداد ببندیم. اخباری جزو لیست بازیکنان امسال ما بوده ولی به علت‌هایی که بنده از آن خبر ندارم در تمرین‌ حضور نیافته امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف این بازیکن مشخص شود. من به شخصه با علیرضا حقیقی صحبت کردم که اگر شرایط هموار بود بتواند به تیم ما کمک کند اما از او هم فعلا خبری نیست و باید دید در آینده چه پیش می‌آید.

سرمربی سایپا در رابطه با شرایط رضا اسدی در این تیم گفت: وضعیت اسدی با دیگر بازیکنانی که تکلیف‌شان مشخص نیست فرق می‌کند.

اسدی با ما قرارداد بسته و ما در قراردادی که با او بستیم بسیار به او لطف کردیم. ما به خاطر بازیکنانی امثال اسدی خیلی از بازیکنان رد و یا قبول کردیم. همه چیز دارای قانون است و این بازیکن حق ندارد قبل از بازی اول به تمرینات اضافه نشود و در دفتر باشگاه بنشیند. با این حال اگر او هم از باشگاه بخواهد برود، من بازیکنان دیگری را دارم که بتوانم به جای او بگذارم و جای او را پر کنم. مثل اینکه این بازیکن با مدیر برنامه‌هایش هماهنگ کرده بوده تا بتواند به یک کشور اروپایی ترانسفر شود اما در نهایت موفق نشده و هنوز به دنبال این مسئله است. او راه اشتباهی را انتخاب کرده ولی علی قلی‌زاده که بازیکن ما بود راه درست را انتخاب کرد و با عملکرد خوبش به تیم ملی دعوت و در نهایت راهی اروپا شد.

دایی در مورد قراردادهایی که امسال با بازیکنان سایپا بسته شده گفت: این مسئله در حیطه کاری من نیست. اما وقتی من روی یک بازیکنی برای نیم فصل اول حساب می‌کنم و برنامه‌ام را می‌چینم و بازی‌های تدارکاتی‌ام را برنامه‌ریزی می‌کنم و وقتی این بازیکن قبل از بازی اول می‌گوید که نمی‌تواند تیم را همراهی کند این به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و برای من غیر قابل حل است.

آقای گل جهان در مورد برنامه های تیم ملی برای جام ملت های آسیا و هزینه گزاف آماده سازی تیم ملی تصریح کرد: من برنامه را ندیدم که بخواهم در موردش نظر بدهم.

به نظرم 5 میلیون و 800 هزار دلار زیاد نیست زیرا در این وضعیت بد اقتصادی فقط فوتبال مردم را خوشحال می‌کند و 500 میلیون دلار هم بدهند کم است و همین فوتبال می‌تواند غم و غصه را از مردم دور می‌کند و باعث نشاط اجتماعی می شود. هر قدر برای تیم ملی خرج شود کم است. کاری به منتقدین ندارم. چطور باشگاه ها می توانند هزینه دلاری بکنند اما 5 و 6 میلیون دلار برای کشور ما پولی است؟ که منتقدین ایراد بگیرند؟ چه چیزی جز فوتبال مردم را خوشحال کرده پس باید به چیزی که مردم دوستش دارند اهمیت بدهید.

دایی در مورد انتقاد از مساله سربازهای تیم ملی گفت: مشکل سربازها باید حل شود تا در اختیار تیم ملی باشند.

نیروهای مسلح می‌توانند نتیجه گیری کنند که اگر قرار است معافیت بدهند بدهند و گرنه بازیکنان سرباز را در اختیار تیم ملی قرار بدهند.

سرباز چه می‌کند وظیفه‌اش دفاع از کشور است و این بازیکنان هم از آبروی ورزشی کشور دفاع می‌کنند و حتی معافیت هم به آنها ندهند. 4 ماه تا جام ملت‌های آسیا زمان داریم و نیروهای مسلح در این مدت به آنها  مجوز خروج از کشور بدهد کسی نمی‌گوید معافشان کنید. مشکلات هست اما باید از همه نیروهایمان استفاده کنیم.

وی افزود: ما باید لیگ و تیم ملی را داشته باشیم و نباید همیشه ساز مخالف بزنیم و وظیفه هر ایرانی است که به تیم ملی کمک کند.

دایی در مورد مشکلات بدهی باشگاه ها و طلبش از پرسپولیس و نفت عنوان کرد: این حرف را هزاران بار زده‌ایم صبای قم را یادتان رفته است؟ از راه آهن هم طلب داریم همه را یادتان  رفته اما من چه می‌توانم بکنم؟!

من روی مواضع خود هستم و متاسفانه خودشان می‌توانستند حل کنند و گرنه عذر می‌خواهم حقم را به گرشاسبی و امثال او نمی‌دهم. الان وقتش است که گرشاسبی حقم را بدهد. در ماه یازده سال قبل با او توافق کردیم نه مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس و نه ایشان به صحبت هایشان عمل نکردند. با معاون وزیر ورزش هم صحبت کردیم. وقتی آنها گذشت‌های ما را قبول نمی‌کنند چه کنم. چیز خنده دار از گرشاسبی شنیدم که گفت دلار گران شده و اکنون نمی‌توانیم این پول را بدهیم . اگر دلار گران شده طلب ما چه شده؟ طلب من که آن موقع 200 هزار دلار می‌شد اکنون 100 هزار دلار می شود اگر بخواهیم حساب کنیم باید بیشتر به ما پول بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز