خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های آلگری درباره تبعات منفی حضور رونالدو در یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۸۶

ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس گفته انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه می‌تواند تبعات منفی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، صحبت‌های زیادی درباره انتقال رونالدو به یوونتوس شده است اما آلگری می‌گوید که حالا حریفان با انگیزه بیشتری به مصاف یوونتوس خواهند رفت: «کریستیانو تجربه بین‌المللی بسیاری دارد و بسیار به ما کمک خواهد کرد اما باید مراقب باشیم. شور و شوقی که اطراف تیم است بسیار بالاست و این اصلا خوب نیست. امسال برای ما دشوارتر از سال‌های دیگر خواهد بود.

رقیبان مقابل ما خشن‌تر بازی خواهند کرد چون ما در فصل‌های اخیر بازی‌های زیادی را برده‌ایم و حالا یک بازیکن عالی مانند او را هم در تیم خود داریم. به این ترتیب آنها انگیزه بیشتری مقابل ما خواهند داشت. درباره رونالدو، من گفته‌ام چقدر خوشحالم که او به اینجا می‌آید.»

او همچنین درباره لئوناردو بونوچی، مدافع میلان گفته است: «هیچ مشکلی با او ندارم». این بازیکن به احتمال فراوان به ‌زودی به یوونتوس برمی‌گردد. یکی از دلایل رفتن او از یوونتوس به میلان، مشکلاتش با آلگری بود اما مربی یووه می‌گوید بین او و بونوچی هیچ مشکلی وجود ندارد: «من رابطه خوبی با او داشتم. جر و بحث‌هایی با هم داشتیم اما از این اتفاقات با سایر بازیکنان هم روی می‌دهد. این بخشی از شغل ماست. هیچ مشکلی وجود ندارد. با این حال، نمی‌خواهم که درباره بازار صحبت کنم. این موضوع مربوط به باشگاه است. یوونتوس پنج مدافع میانی خیلی خوب و حتی عالی دارد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز