خبرگزاری کار ایران

والیبال جوانان ایران بربام آسیا.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با غلبه برکره جنوبی قهرمان آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۵۳

درروز پایانی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا دربحرین ودر فینال این رقابت ها تیم ملی والیبال جوانان به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه سه برصفر این حریف قدرتمند آسیایی خودرا شکست داد.

به گزارش ایلنا، درروز پایانی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا دربحرین ودر فینال این رقابت ها تیم ملی والیبال جوانان به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه سه برصفر این حریف قدرتمند آسیایی خودرا شکست داد.
تیم ملی جوانان کشورمان که پیش ازاین سابقه پنج بارقهرمانی را درکارنامه خود داشت. برابرپرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت ها یعنی کره جنوبی با ۶ بارقهرمانی ایستاد.
شاگردان عطایی که یک باردر دور مقدماتی ۳ برصفر از سد کره جنوبی گذشته بودند، باردیگر هم درفینال رو در روی هم قرا گرفتند.
بلندقامتان کشورمان درسایربازی ها نیز چین ، هند ، قزاقستان و تایلند را برای رسیدن به فینال از پیش رو برداشته بودند وسهمیه مسابقات جهانی را سال آینده رابا صعود به فینال بدست آورده بودند.
بازیکنان تیم والیبال جوانان ایران امروز هم با انگیزه بالایی وارد زمین شدند تا یک قهرمانی دیگر را برای والیبال کشورمان درکشوربحرین رقم بزنند قبل از این درمسابقات آسیایی جوانان 2014 به میزبانی بحرین و همچنین رقابت های جهانی نوجوانان 2017 ، ایران توانسته بود ۲ بار به مدال طلا دست پیدا کند این بارهم رنگ مدال ایران درکشوربحرین طلایی بود تا این سه گانه کامل شود.
ایران بازی امشب را سه برصفر‌( ۲۵ بر۲۲، ۲۵ بر۱۴ و ۲۵ بر۱۸) ازحریف شرق آسیایی خود درحالی برد که جوسالن به خاطر حضور تعداد زیادی از نماشاگران کره ای به سود تیم حریف بود و بدین ترتیب تیم والیبال جوانان ایران باردیگر درفینال، تیم والیبال جوانان کره جنوبی را ازپیش رو برداشت و قهرمان آسیا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز