خبرگزاری کار ایران

مقابل ذوب آهن به دنبال سه امتیاز خواهیم بود

خسرو حیدری: دوست دارم برای استقلال بهترین باشم/ هواداران صبور باشند تیم خوبی خواهیم شد / تیام و جپاروف دقیقه 90 دست ما را خالی کردند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۴۹

خسرو حیدری مدافع باسابقه استقلال از هواداران این تیم خواست همانند گذشته از تیم حمایت کنند تا روزهای خوب استقلال فرا برسد

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری مدافع باسابقه استقلال از هواداران این تیم خواست همانند گذشته از تیم حمایت کنند تا روزهای خوب استقلال فرا برسد. حیدری که در بازی اول مقابل پیکان خیلی تلاش کرد تیمش سه امتیاز را کسب کند در خصوص شرایط این روزهای آبی‌پوشان و همچنین ادامه مسابقات صحبت‌های زیر را انجام داد.

در خصوص تساوی مقابل پیکان صحبت کن.

فکر می‌کنم بازی خوبی را مقابل پیکان انجام دادیم. یکسری بازیکن جوان به تیم ما اضافه شده‌اند که نیاز به حمایت هواداران دارند و باید تشکر ویژه‌ای کنم از مردمی که روز جمعه به ورزشگاه آمدند. فکر نمی‌کنم با همه این مشکلاتی که ما داشتیم در یک روز تعطیل 30 هزار هوادار به ورزشگاه بیایند. در واقع آنها بودند که ما را در بازی اول سورپرایز کردند.

اما هواداران ازشرایط موجود راضی نبودند!

ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل برسیم. بالاخره تغییراتی در تیم به وجود آمده. آقای افتخاری رفته و مدیریت جدید در رأس کار آمده و اینجا جا دارد از مدیریت قبلی هم تشکر کنم که خیلی از بدهی‌ها را پرداخت کرد. تیم رفته رفته کامل می‌شود. ما نیاز به زمان داریم. من اعتقاد دارم تیم دوباره سر و شکل خوب خواهد گرفت ولی به شرط آنکه هواداران صبور باشند و حمایت کنند. تیمی که این همه تغییرات داشته نیاز به زمان دارد تا به روزهای خوب بازگردد.

 اما بازیکنان زیادی از تیم‌تان جدا شدند!

به نظر من جباروف و تیام باعث شدند زمان برای استقلال از دست برود. اگر قرار بود آنها بروند باید یک ماه پیش به مسوولان تیم می‌گفتند تا آنها به فکر جایگزین کردن نفرات جدید باشند اما آنها در دقیقه 90 دست استقلال را خالی کردند. الان استقلال نیاز به تقویت دارد و قطعا تا چند روز آینده این اتفاق خواهد افتاد. در مورد ابراهیمی هم باید بگویم او اصلا بحث مالی با باشگاه نداشت. او تصمیم گرفت که برود و کسی هم نمی‌تواند به او بگوید بمان یا برو.

اما مجید حسینی هم این روزها خواستار جدایی است!

خب، مجید حسینی یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی بوده و طبیعی بود که برایش پیشنهادات خوبی بعد از جام جهانی بیاید. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف سیدمجید با استقلال مشخص شود.

هنوز هم با این سن و سال در شرایط آرمانی خوبی به سر می‌بری!

خب، من از روز اول تمرین کنار بچه‌ها بودم و این خیلی به من کمک کرد و از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرم. تمام تلاشم را می‌کنم بتوانم سال خوبی را در استقلال سپری کنم. چندی پیش هم در یک نظرسنجی بهترین مدافع راست تاریخ لیگ برتر شدم که برایم خیلی جالب بود. من همیشه دوست دارم در زمین بهترین بازی‌ام را انجام دهم و امیدوارم بتوانم همچون گذشته مثمر ثمر باشم.

در هفته دوم هم باید به مصاف ذوب آهن بروید.

بازی بسیار سختی در پیش داریم. ذوب‌آهن در بازی اول توانست سه امتیاز خوب را مقابل نساجی کسب کند و نشان دهد امسال شرایطش فرق می‌کند اما ما باید امتیازات را جمع‌آوری کنیم. تلاش می‌کنیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز