خبرگزاری کار ایران

اتفاق عجیب در تیم اول تبریز؛

وقتی طیبی با بازوبند کاپیتانی وارد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۴۷۲

در تراکتورسازی فصل جدید اتفاق نادری رخ داد که جای تعجب زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در هفته نخست لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم بدون گل به پایان رسید.

اتفاق عجیبی که در ترکیب تراکتورسازی رخ داد، بستن بازوبند کاپیتانی این تیم توسط محمد طیبی بود که نخستین بازی رسمی خودش را در ترکیب تراکتورسازان را تجربه می‌کرد.

تراکتورسازی فصل گذشته مهدی کیانی، محمد ایران‌پوریان، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی را به عنوان کاپیتان‌های اول تا چهارمش در اختیار داشت که تمام این نفرات در پنجره تابستانی جدا شدند و تکلیف بازوبند فصل جدید به اما و اگر افتاد.

طیبی در حالی در نخستین بازی رسمی خود برای تراکتورسازی با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شد که در ترکیب تیم بازیکنانی حضور داشتند که سابقه حضور در این تیم را داشته بودند.

علاوه بر نفراتی که فصل گذشته به تراکتورسازی اضافه شدند، محسن فروزان، گلر این تیم پیش از این 2 سال در تراکتورسازی عضویت داشته و به تیم سابقش برگشته و گزینه مناسبی برای کاپیتانی به نظر می‌رسید.

تراکتورسازی تیم قدیمی و مردمی تبریز است و بازوبند کاپیتانی آن حساسیت بالایی برای طرفدارانش دارد و وضعیتی که این تیم در فصل جدید گرفتار آن شده کمی عجیب و دور از انتظار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز