خبرگزاری کار ایران

محسن ایران‌نژاد در گفتگو با ایلنا:

طرفداران حق دارند عصبانی باشند / قول می‌دهیم هر هفته بهتر شویم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۵۰

مدافع تیم سپیدرود رشت عصبانیت طرفداران گیلانی از نتیجه بازی شاگردان خداداد عزیزی مقابل سایپا را طبیعی دانست.

محسن ایران نژاد در گفت و گو با ایلنا درباره بازی مقابل سایپا اظهار داشت: ما تمرینات را دیر آغاز کردیم و شاید توضیح بیش از حد در این باره توجیه باید اما م خوب کار نکردیم و در مقابل حریف ما بسیار آماده بود و سه گل هم زد.

او ادامه داد: به هر حال زمانی که شما سه گل دریافت می‌کنید نشان می‌دهد که شما بد کار کردید. ما در اواخر نیمه اول گل دریافت کردیم که خیلی غافلگیرانه بود و توان بدنی ما هم در اواسط نیمه دوم پایین آمد. قسمت نشد که نیمه اول با تساوی به پایان برسد و نتیجه بازی به سود آنها به پایان رسید.

مدافع سرخپوشان افزود: هر هفته که جلوتر برویم طبیعتا ما باید بهتر کار کنیم. تمامی بازی‌های لیگ برتر سخت است و هیچ تیمی دست و پا بسته نیست.

ایران نژاد درباره رویارویی با سپاهان اصفهان در هفته دوم اظهار داشت: تیم‌های مانند سپاهان که برای قهرمانی می‌جنگند بازی بسیار سخت تری داریم. ما باید هفته به هفته خوب کار کنیم تا این هفته نتیجه بگیریم.

او درباره بازگشت به مسابقات لیگ برتر با سپیدرود بیان داشت: دو فصل نتوانستم در لیگ برتر باشم و امسال با تیم مردمی و خیلی خوبی به مسابقات برگشتم. امیدوارم با نتیجه ای می‌گیریم به طرفداران روحیه داشته باشیم. فقط از هواداران معذرت خواهی می‌کنم و ما قول می‌دهیم که هفته به هفته بهتر شویم.

مدافع سرخپوشان درخصوص اعتراض شدید طرفداران در ورزشگاه دستگردی و شکست صندلی‌ها عنوان کرد: در گوشه زمین دیدم که آنها مشغول به اعتراض هستند و اگر دلیل آن نتیجه بازی بوده، طبیعی است چون ما بد باختیم اما اطلاعات کافی ندارم که به چه دلیل آنها عصبانی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز