خبرگزاری کار ایران

آیا وزیر پرسپولیسی است؟ نامه ای که شک و شبهه ها را بیشتر کرد!

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۴۹

باشگاه استقلال در تیرماه حسابی از وزیر بابت کمکهایش تعریف کرد.

به گزارش ایلنا، تیمهای استقلال و پیکان جمعه شب از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با نتیجه 0-0 تمام شد و شاگردان شفر شروع قدرتمندی در لیگ نداشتند. با این حال مهمترین اتفاق بازی چیز دیگری بود.

خارج از زمین مسابقه و بر خلاف بازیکنان استقلال که سردرگم و ناهماهنگ بودند روی سکوها داستان متفاوتی حاکم بود. طرفداران از ابتدا تا انتهای مسابقه با بهانه یا بی بهانه علیه مسعود سلطانی فر، رئیس ورزش و جوانان شعار سر دادند و اعتراض و خشم خود را به سبک خودشان به گوش وزیر رساندند. آنها معتقد بودند که وزیر ورزش مانند فرزندش پرسپولیسی است و عامدانه خواسته تا به استقلال ضربه بزند و این تیم را وارد حاشیه کند. 

اما برای درستی یا نادرستی این ادعا بهتر است فلش بکی به نامه دوازدهم تیرماهی بزنیم که سایت باشگاه استقلال آن را منتشر کرد بزنیم: "هواداران عزیز استقلال آگاه باشند برخی فعالیت های باشگاه تا پیش از نهایی شدن و به نتیجه رسیدن نباید علنی شود تا مورد سو استفاده قرار نگیرد.

حمایت های وزارت ورزش از استقلال باعث ناراحتی عده ای گردیده که دوست ندارند استقلال پیشرفت کند.

بسیاری از مشکلات باشگاه توسط وزیر محترم ورزش و جوانان برطرف گردیده و مدیرعامل باشگاه نیز طی روزهای گذشته جلسات متعددی با وزیر محترم ورزش و جوانان داشته که بسیار مفید و موثربوده است، از جمله تامین اعتبار برای پرداخت بخشی از بدهی ها، پرداخت طلب بازیکنان، پرداخت قسمتی از مالیات بازیکنان و مربیان خارجی تامین اعتبار برای اردوی پیش فصل."

همانطور که مشاهده کردید مسئولان وقت باشگاه استقلال تهران از عملکرد وزارت ورزش در کوران فصل آماد سازی راضی بودند و از آنها تشکر کرده بودند کهدر زمینه های مختلف به آنها یاری رسانده اند. شاید هواداران استقلال با اطلاع از این موضوع کمی در مواضع خود کوتاه بیایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز