خبرگزاری کار ایران

شرایط استقلال تا بازی برابر ما تغییر خواهد کرد

نمازی: از تبریزی تا زمانی که هست به نحو احسن استفاده می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۷۹

نمازی در خصوص حضورش در بازی استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی اعلام کرد: با توجه به اینکه هفته آینده با استقلال بازی داریم به ورزشگاه آ‌زادی آمدم.

امید نمازی سرمربی ذوب آهن در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برد مقابل نساجی مازندران درهفته اول لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم یک برد خیلی خوب را دربیرون از خانه کسب کنیم. آن هم مقابل یک تیم با انگیزه که از هواداران پرشور بهره می‌برد. این برد خیلی به ما در آینده کمک خواهد کرد.

وی در خصوص قرعه سخت تیمش در هفته‌های ابتدایی تصریح کرد: همه بازی‌ها سخت است اما حرف شما را قبول دارم قرعه ما در هفته‌های اول کمی سخت است ما تیم کاملا آماده ما تلاش می‌کند از همین بازی‌های سخت بیشترین امتیازات را جمع‌آوری کند.

نمازی در خصوص حضورش در بازی استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه هفته آینده با استقلال بازی داریم به ورزشگاه آ‌زادی آمدم. پیکان در این بازی بیشتر به دنبال ضد حمله بود اما مالکیت توپ در بیشتر اوقات در اختیار استقلالی‌ها بود و دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نکردند و بازی جانداری نبود.

وی درباره اینکه آیا استقلال تا بازی مقابل ذوب آهن تغییر خواهد کرد یا خیر بیان داشت: از نظر جسمانی که یک هفته تمرینات خوبی خواهند داشت شاید بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند اما ما هم برای این بازی کاملا آماده هستیم.

نمازی در خصوص اینکه آیا کار تبریزی با استقلال تمام شده است یا خیر اذعان داشت: من تبریزی را می‌خواهم اما صحبت‌هایی شده تا این انتقال صورت بگیرد. از تبریزی تا زمانی که هست به نحو احسن استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز