خبرگزاری کار ایران

حیدری: تیام و جپاروف استقلال را سرکار گذاشتند / امروز حتی در انتخاب 11 بازیکن اصلی هم مشکل داشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۱۰

کاپیتان دوم استقلالی ها از هواداران به خاطر تشوق هایشان تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری بعد از تساوی استقلال مقابل پیکان رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و گفت:  دست هواداران درد نکند که امروز آمدند و تیم جوانان استقلال را تشویق کردند. این هفته‌ای که گذشت برای ما خیلی سخت بود و حتی در انتخاب 11 بازیکن خود هم مشکل داشتیم. وریا و علی کریمی حتی با تیم ما تمرین نداشتند. اما دیروز آمدند و با ما تمرین کردند و امروز برای ما به میدان رفتند. از هواداران تشکر می‌کنم که آمدند و ما را سورپرایز کردند و از بازیکنان جوان ما مثل سجاد آقایی و روح‌الله باقری تشکر کردند. هم‌چنین باید از بازیکنان هم تشکر کنم که با وجود تمام سختی‌ها بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و ان‌شاالله بتوانیم در هفته‌های آینده جبران کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما تمریناتمان را دیر شروع کردیم اما دو بازیکن مثل جپاروف و تیام ما را سرکار گذاشتند و تا همین دیروز یا پریروز یکی می‌گفت می‌آیم و یکی دیگر می‌گفت فقط قرارداد 6 ماهه. به هر حال اینجا استقلال است و حتی خود تیام وقتی آمد اینجا بازیکن بزرگی نبود اما خیلی خوب بازی کرد و می‌توانست پول بیشتری بگیرد و بماند. حالا اگر نمی‌خواستند بیایند باید 2 هفته قبل این را اعلام می‌کردند ما بازیکن می‌گرفتیم. الان هم احتیاج به تقویت داریم و باید بازیکن جذب کنیم.

حیدری هم‌چنین در خصوص عواملی که باعث به وجود آمدن بحران در استقلال شدند، گفت:فکر می‌کنم همه دست به دست هم دادند که این اوضاع به وجود آید و دستشان درد نکند. مردم الان همه چیز را می‌دانند و همه فوتبالی هستند. من به شعار هواداران کاری ندارم اما آن‌ها ناراحت هستند و دوست دارند تیمشان تقویت شود.

مدافع استقلال شایعات موجود در رابطه با پیشنهاد چند هزار دلاری امید ابراهیمی به استقلال را رد و تصریح کرد:اصلا هم‌چین چیزی وجود ندارد و امید اصلا در خصوص قرارداد خود با کسی حرف نزد. به هر حال او بازیکن حرفه‌ای است و به همین دلیل تصمیم گرفت در تیم دیگری بازی کند. در این میان بیشترین ضربه را جام جهانی به استقلال زد و بازیکنی مثل مجید حسینی را به تیم دیگری فرستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز