خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: این برد تقدیم به کارگرانی که پای کوره ها زحمت می کشند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۰۹

سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی با پارس جنوبی شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری در مورد پیروزی دو بر یک فولاد خوزستان مقابل پارس جنوبی، گفت: خدا را شکر توانستیم اولین قدم را با پیروزی برداریم. این پیروزی را به بازیکنان، کادر فنی و کارگران فولاد که در گرما پای کوره های ذوب زحمت می کشند. هنوز برای بهتر شدن جا داریم ولی خوشحالیم که پیروز شدیم.

وی افزود: این برد با ارزش را به تمام بازیکنان تیم و کارگران زحمتکش فولاد خوزستان که در این گرما پای کوره‌ها زحمت می‌کشند تقدیم می‌کنم. همیشه به یاد آنها هستیم و از زحماتشان ممنون هستیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم. می‌خواستیم در خانه برنده شویم. با یک بازی خوب برنده شدیم. مشکلاتی در تیم هست و با تمرین آنها را برطرف می‌کنیم.

پورموسوی در مورد تزلزل خط دفاعی فولاد، عنوان کرد: دوران بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم و بازیکنان در نیمه دوم طبیعی بود که دچار مشکل شوند. باید بپذیریم اگر می‌خواهیم یک تیم قابل احترام در لیگ باشیم نباید به حریف فرصت داد. چند فرصت به حریف دادیم و باید تلاش کنیم تا این مشکلات برطرف شود.

 

سرمربی فولاد در مورد اینکه در طول بازی دو بار کار ترکیبی کردند که یکبار این اتفاق باعث پنالتی شد، تصریح کرد: ما یک مقدار تحت تاثیر بازی حریف بودیم. آنها بازی مستقیم می‌کردند و پاس طولی می‌دادند و فاصله بین بازیکنان زیاد می‌شد. هافبک‌های ما از بازی با این وضعیت خارج شدند. با توجه به تغییر نفرات در خط جلو نیاز به کار ترکیبی داریم. در خط هافبک و حمله بازیکنان خوبی داریم. شکست پارس راحت نیست. آنها قابل احترام هستند. قول می‌دهیم این تیم یقه حریفان خود را بگیرد. تلاش می‌کنیم تا رفته رفته بهتر شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز