خبرگزاری کار ایران

داور با کعبی لج کرده بود

عزیزی: مهاجم دلخواهمان را نداریم / تماشاگران درک نمی‌‎کنند که بدنسازی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۰۱

سرمربی سپیدرود رشت عصبانیت طرفداران این تیم را طبیعی دانست و امیدوار است طی هفته‌های آینده شاگردانش به رونذ مطلوبی دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، خداداد عزیزی در نشست خبری پس از شکست سه بر صفر شاگردانش مقابل سایپا گفت: دیروز هم گفتم کار ما سخت است. تا بازی چهارم و پنجم همچنان کار سختی داریم. شرایط بدنی خوبی نداریم و با هر کسی صحبت می‌کنیم همین شرایط را دارند. اگر امکان داشت 8 بازیکن را تعویض می‌کردیم! سایپا ساختار قدیمی دارد و تیم خوبی است. آن‌ها یارگیری خوبی داشته‌اند و من به دایی دوست و همبازی خوبم برای این برد تبریک می‌گویم. 

او درباره عملکرد داوری عنوان کرد: صحبتی در این باره نمی‌کنم. قول دادم درباره داوری صحبتی نکنم. فکر می‌کنم داور با کعبی لج کرده بود. خطا نمی‌گرفت اما بحثی نمی‌کنم. همه اعتراض می‌کردند ما هم معترض بودیم. 

عزیزی در ادامه بیان داشت: 2-3 بازی دیگر شرایط ما بهتر می‌شود. ما 3 هفته تمرین کردیم و سایپا 2 ماه. چند بازی بگذرد روز به روز شرایط ما بهتر می‌شود. بازی تا دقیقه 50-60 را قبول دارم اما ما دیر شروع کردیم و بدنسازی هم نداشتیم به همین دلیل کم می‌آوردیم. آخر بازی بچه‌ها دچار مشکل بدنی شدند و این موضوع به مغز فشار می‌آورد که طبیعی است آن هم مقابل سایپا که سهمیه آسیا را هم دارد.

عزیزی درباره برخورد خشن طرفداران سپیدرود با نتیجه بازی عنوان کرد: خب طرفدار سپیدرود هستند و حق هم دارند. امیدوارم برطرف شود. طبیعی است آن‌ها ناراحت باشند. امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر شویم و عصبانیت تماشاگران نیز بخوابد. تماشاگر خیلی درک نمی‌کند که ما بدنسازی نداشتیم، 3 هفته است که تمرینات را شروع کرده‌ایم و مشکل مدیریتی داشتیم. بازیکنان استرس داشتند و یکسری روز گذشته پول گرفته‌اند. البته اینها دلیل نمی‌شود که ما ببازیم. ما 3 جای خالی داریم و دنبال یار هستیم اما نیست. 

وی درباره بازیکنانی که علی نظرمحمدی برای تیم تحت مالکیت جواد تن زاده جذب کرده بود، خاطرنشان کرد: کاری به آن‌ها ندارم. کوروش ملکی را از آن تیم گرفتیم که به درد می‌خورد. اگر بتوانیم می‌خواهیم بازیکن بگیریم. ما در دفاع و حمله مشکل داریم. مهاجمی که دلمان می‌خواهد را نداریم. یار نیست اگر شما می‌شناسید معرفی کنید. 

عزیزی درباره جذب بازیکن خارجی هم گفت: رقمی که آن‌ها می‌خواهند زیاد و برای باشگاه سخت است. سقف قرارداد ما 500 میلیون تومان است. امیدوارم مدیران باشگاه سپیدرود بیشتر پول دهند تا بتوانیم بازیکن بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز