خبرگزاری کار ایران

پیام مالک باشگاه نساجی پیش از شروع لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۸۶۷

مالک باشگاه نساجی در آستانه شروع کار این تیم در لیگ برتر پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد صنیعی‌فر با انتشار پیامی در آستانه اولین میزبانی تاریخ باشگاه نساجی در لیگ برتر از هواداران و فوتبالدوستان این شهر خواست همچنان به حمایت همه جانبه خود از تیم ادامه بدهند.

در پیام مالک نساجی آمده است:

قبل از هر چیز لازم می دانم از تمامی مسئولان عالی رتبه استانی، شهری و ورزشی به ویژه استاندار محترم مازندران و سایر دوستان تشکر و قدردانی کنم که با تلاش شبانه روزی ورزشگاه شهید وطنی را به هر شکل برای دیدار هفته اول لیگ برتر برابر ذوب آهن اصفهان مهیا کردند. بسیار خوشحالم دوباره شور و شوق فوتبال در قائمشهر، مازندران و خاصه استادیوم شورانگیز وطنی جاری شد و طرفداران نساجی از حق میزبانی خود بهره مند شدند. این اتفاق برای همه ما باعث شادمانی است و فراموش نباید کرد امشب چشم تمام فوتبال ایران به تماشاگران نساجی است. طرفدارانی که در لیگ دسته اول هم پرشورترین و هم بهترین بودند و حالا در لیگ برتر نیز می خواهند ثابت کنند برترین هستند.

اینک به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ نساجی حضور پررنگ شما را در استادیوم شهید وطنی خواستارم و تقاضا دارم مثل همیشه ویژه و به بهترین شکل ممکن تا سوت پایان بازی با ذوب آهن اصفهان از جواد نکونام و شاگردانش حمایت و فقط تیم خود را تشویق کنید. اینک وقت حمایت است و زمان وحدت و همدلی تا نساجی از این چالش سخت سربلند و موفق بیرون بیاید. یادمان باشد فصل گذشته نساجی نشان داد هیچ گاه به راحتی تسلیم نخواهد شد چون اینجا باشگاه جنگجویان حرفه ای است.

 

می دانیم در سال اول صعود از لیگ برتر چه می خواهیم و برای بدست آوردن آن تلاش می کنیم اما منطقی هم هستیم. امروز پای به آوردگاهی گذاشته ایم که حریفان مدعی هستند و تا بن دندان مسلح! باید در سال اول حضور خود در لیگ برتر با رقیبانی مدعی مصاف بدهیم که هم دولتی هستند و هم با بودجه های کلان به این رقابت ها آمده اند. من و شریک و دوست خوبم رضا حدادیان به عنوان بخش خصوصی  با بودجه مشخص و محدود نسبت به سایر تیم ها کار می کنیم و از تیم خود توقعات معقول داریم. جا دارد بار دیگر از رضا حدادیان دیگر مالک نساجی و علی امیری مدیرعامل باشگاه در فصل نقل و انتقالات تشکر کنم اما بضاعت ما هم محدود است.

امشب بسیار امیدواریم و برای برد وارد زمین مسابقه می شویم ولی فارغ از هر نتیجه ای از تیم نساجی حمایت می کنیم. ناگفته پیداست خواستن توانستن است و موفقیت تیم نساجی هم وابسته است به تشویق های پرشور شما طرفداران. زنده باد نساجی و زنده باد هواداران تیم محبوب مازندران.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز