خبرگزاری کار ایران

توصیه اسکولز به پوگبا: از مغزت بیشتر استفاده کن!

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۷۶۷

پل اسکولز می‌گوید پل پوگبا باید سطح بازی خود را در منچستر یونایتد بالا ببرد و ادعا می‌کند که هافبک باید از مغز خود استفاده کند تا مطمئن شود که او یکی از بازیکنان برتر جهان می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از گل، پل پوگبا پس از چهار سال ارائه نمایش موفق به همراه یوونتوس در سری آ ایتالیا با قراردادی به ارزش 89 میلیون پوند در تابستان 2016 به منچستریونایتد بازگشت. این بازیکن در منچستر با انتقادهای فراوانی مبنی بر عدم تطبیق راندمانش نسبت به یوونتوس مواجه شد. او فصل گذشته با وجود مصدومیت شدیدی که داشت در 25 دیدار برای مورینیو به میدان رفت. او البته فصل 17-2018 را با قهرمانی به همراه فرانسه در جام جهانی 2018 به پایان رساند؛ جایی که خروس‌ها کرواسی را با نتیجه 4 بر دو تسلیم کردند.

با توجه به موفقیت اخیر هافبک 25 ساله، پل اسکولز، یکی از بازیکنان کلیدی دهه گذشته در جمع شیاطین سرخ می‌گوید:" من فکر می‌کنم پل نیاز به انسجام دارد. شما به بازی او نگاه می‌کنید او یک هفته فوق العاده است اما در هفته بعدی اینگونه نیست. به نظر می‌رسد او بازیکنی است که باید بعد از هر سه یا چهار بازی عملکرد او را مقایسه کنید. اگر شما قصد دارید به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کنید، این کافی نیست، این تنها کافی نیست. او نیاز دارد دوباره به بازیکنی تبدیل شود که در یوونتوس بود: یک فرمانده. او بازیکن خوبی است اما نیاز دارد تا کمی بیشتر از مغزش استفاده کند تا به یکی از بزرگترین بازیکنان جهان تبدیل شود."

منچستریونایتد فصل 18-2019 را از تاریخ 10 آگوست با بازی خانگی برابر لسترسیتی آغاز می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز