خبرگزاری کار ایران

امکان ندارد تمام خواسته‌های کی روش مو به مو انجام شود

عزیزی: با تمام توان در لیگ مبارزه می‌کنیم / گروه مرگی در کار نبود تنها هیجان دادیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۵۵۷

سرمربی سپیدرود رشت با حضور در نشست خبری پیش از دیدار برابر سایپا درخصوص نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 و مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، خداداد عزیزی در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار سپیدرود رشت مقابل سایپا اظهار داشت: بازی برای ما سخت است. سایپا چندین سال در فوتبال ماست. سخت افزار خوب و زمین چمن مناسب. شکل مدیریتی خوبی داشتند و آن را حفظ کرده اند. شاکله تیمی خود را حفظ کرده اند. ما سه هفته است که تمرینات را شروع کردیم و در این سه هفته شرایط بدنسازی نداشتیم و بازی سختی خواهد بود.

چقد امید دارید سپیدرود مانند فصل گذشته عمل نکند؟ عزیزی درباره این سوال گفت: شما باید در این باره با مالکان تیم صحبت کنید. امیدوارم اتفاق های فصل گذشته تکرار نشود. اگر علی کریمی نبود شاید من هم اینجا نبودم و سپیدرود هم شرایط دشوارتری را تجربه می‌کرد. شرایط طرفداران حتی در تمرینات هم فوق العاده است و حق مردم رشت است که تیمی داشته باشند که مشکل مالی نداشته باشد.

او ادامه داد: آقای نوین پس از هزار کش و قوس تیم را در اختیار گرفتند و امیدوارم تعهدات آنها نسبت به بازیکنان عملی شود. از ایشان قول گرفت در هفته جدید دوباره پرداختی داشته باشند. بازیکنانی که جدید قرارداد امضا کردند و آنهایی که تمدید کردند طی هفته آینده 15 درصد از مطالبات آنها پرداخت شود. سعی می‌کنم زیاد در این حوزه دخالت نکنم اما سخت است با بازیکنی که پول دریافت نکرده کار کنید. شما دو راه کار دارید: اینکه مدارا کنید یا برخورد کنید. اگر مدارا کنید سخت است و متاسفانه در فوتبال ما چندین تیم به چنین حالتی دچار شده اند. امیدوارم بازیکنان، طرفداران، هیئت فوتبال و اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان تیم را اداره کنند و مشکلات را برطرف کنند.

عزیزی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه او چقدر برای سپیدرود شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌داند، عنوان کرد: این سوال خنده دار است. ما تیمی هستیم که 15 روزه تمرینات را آغاز کردیم. اینکه بگوییم سهمیه آسیا بگیریم، البته اگر کسی به غیر از من بود برای سیاه کاری می‌گفت، بله اما خیلی دوست ندارم دروغ گویی کنم و سعی و تلاش ما حفظ تیم در میانه‌های جدول است تا طرفداران مانند فصل گذشته نگران نباشند. ما هنوز در بعضی پست‌ها مشکل داریم و امیدواریم در نیم فصل آن را برطرف کنیم.

او افزود: حرف اول من بچه‌های تیم است. اگر بازیکنان پولی دریافت نکنند من هم نمی‌گیرم. تا جایی که مدیران باشگاه به تعهداتشان عمل کنند. همیشه با مدیرانی که همکاری کرده‌ام گفته‌ام زمانی را برای تعهداتشان انتخاب کنند که بتوانند به آن عمل کنند. ما با تمام توان مبارزه می‌کنیم.

سرمربی سپیدرود رشت درخصوص ادامه همکاری با کی روش پیش از جام ملت‌های آسیا گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. نظر شخصی من است که باید تا جام ملت‌ها باید با او همکاری کنیم. جام ملت‌ها نشان میدهد که در خط حمله هم مشکل داریم یا خیر. نمی‌توانیم در جام ملت ها با عراق دفاع مطلق باشیم و به خاطر تساوی آنها مردم به خیابان‌ها بریزند.

عزیزی درباره روند لژیونر شدن بازیکنان ملی پوش اظهار داشت: پیوستن بازیکنان به لیگ ترکیه را تایید نمی‌کنم. اما بسیار امیدوارم جهانبخش به برایتون بپیوندد چونکه لیگ برتر انگلیس همیشه بین چهار لیگ برتر بود.ما موفقیتی در جام جهانی به دست نیاوردیم. عده ای الان به این نتیجه رسیدند که همانند دوره های گذشته حذف شدیم. در تورنمنتی مانند جام جهانی بهترین اتفاق صعود از مرحله گروهی است. فرقی نمی کند با چند امتیاز حذف شوید چون اهمیتی ندارد. در جام ملت ها هم باید تنها قهرمان شویم. حذف شدن در نیمه نهایی یا مرحله گروهی هیچ فرقی ندارد. از نظر کارشناسای فوتبال که بازی‌های ایران را رصد می‌کردند ما کار بزرگی انجام ندادیم. جهانبخش در جام جهانی نمایش خوبی نداشت و نتایجی که البته مورد قبول برخی آقایان بود کسب کردیم اما از نظر فوتبالی بازی خوبی نداشتیم.

سرمربی سپیدرود در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه ما چهار امتیاز گرفتیم هیچ شکی در آن نیست. حرفی زدم و روی آن هستم. در تنها دوره‌ای حضور داشتیم که می‌شد به دور بعدی راه پیدا کنیم. ما بعد از برد مراکش پرتغال یا اسپانیا را می‌بردیم به دور بعدی راه پیدا می‌کردیم. ما مثل کره جنوبی یا عربستان از مرحله گروهی حذف شدیم. به این کار ندارم که قبل از جام جهانی با کدام تیم‌ها بازی کردیم. حرف کی روش وهی منزل است. کی روش مجبور نبود با تیم ملی ادامه بدهد اما خودش تصمیم گرفت. حق با کی روش است که تصمیم دارد باشگاه‌ها طبق برنامه تیم ملی عمل کنند اما اینجا ایران است. هیچ چیز اینجا مو به مو اجرا نمی‌شود. امکان ندارد تمام خواسته‌های کی روش انجام شود. گروه مرگ نبودیم و ما تنها هیجان دادیم. به نظر هر تیم بزرگی دیگر هم در گروه ما بود مانند اسپانیا و پرتغال حذف می‌شد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره فرق بین استقبال کره جنوبی و بازیکنان ایران گفت: این از هیجان گزارشگرهاست. بازی اول، دوم و سوم مردم به خیابان ها ریختند. معیار مردم چی بود؟ هنوز این برای من سوال است. ما جام ملت‌های دوره قبل هم از عراق برگشتیم ملت استقبال خوبی داشتند اما چرا از برانکو پس از نتایج 2006 اینگونه برخورد نشد. به هر حال امیدوارم تیم ملی بعد از سال‌ها برای اولین بار نتیجه بگیرد چون ما حدود 10 سال نان تیم ملی 96 را خوردیم و اگر در جام ملت‌ها هم قهرمان شویم می‌توانیم از آن استفاده کنیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز