خبرگزاری کار ایران

پنج تفاوت بین دو ستاره برزیلی

چرا بارسلونا مالکوم را به ویلیان ترجیح داد؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۹۳

باشگاه بارسلونا شب گذشته مالکوم را از باشگاه بوردو به خدمت گرفته با توجه به اینکه چند هفته شرایط خرید ویلیان از چلسی را بررسی می‎‌کرد.

به گزارش ایلنا، روز سه شنبه دو گزینه بزرگ برای بارسلونا وجود داشت که سران باشگاه اسپانیایی تصمیم گرفتند مالکوم را از بوردو به خدمت بگیرند و شرایط انتقال ویلیان از چلسی که چهار پیشنهاد رسمی برای او ارسال کرده بود، متوقف کرد. هر دو شانس بالایی برای امضای قرارداد داشتند و در ادامه پنج دلیلی که سران آبی اناری‌ها مالکوم را به ویلیان ترجیح دادند، می‌خوانید:

سن و تجربه

تفاوت واضح بین این دو بازیکن در سن و تجربه آنهاست. ویلیان در اوایل ماه اگوست وارد 30 سالگی می‌شود در حالیکه مالکوم ماه فوریه کیک 21 سالگی را می‌بُرد.

تاثیرگذاری فوری

این را می‌توان پذیرفت که ستاره چلسی نسبت به هموطنش می‌توانست با تحربه بالا و برخوردی که با ستارگان فوتبال داشته تاثیر جدی در رختکن بارسلونا داشته باشد.

پیش روی بلندمدت

با توجه به اینکه مالکوم با تیم ملی همراه بود و در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است، نشان می‌دهد او طی دو سال برتری بزرگی برای امضای قرارداد با آبی اناری‌ها داشته است. او در فرصتی کوتاه به آنها نشان داده که چه استعدادهایی دارد و حالا او توانایی تبدیل شدن به ستاره‌ی بزرگی را دارد.

وینگری با نکاتی ظریف

در حالیکه ویلیان راست پا توانایی حضور در سمت راست خط میانی را دارد و در شوت از راه دور تبحر خاصی دارد، خرید جدید بارسلونا جانوری بسیار سرسخت است. مالکوم چپ پا ترجیح می‌دهد با تکنیک خود به خطوط دفاعی نفوذ کند و او با استفاده از این شیوه توانست فصل گذشته 12 گل به ثمر برساند.

بارسلونا مالکوم را ارزان خرید؟

آخرین پیشنهاد بارسلونا برای خریداری ویلیان از چلسی 70 میلیون یورو با حقوقی هنگفت بود که البته توسط باشگاه انگلیسی رد شده بود. باشگاه بوردو که راضی شده بود در ازای 32 میلیون یورو مالکوم را راهی رم کند با دریافت 41 میلیون یورو این معامله را از سوی بارسلونا پذیرفت.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز