خبرگزاری کار ایران

مهدوی: جای علی کریمی در سپیدرود خالی است / طرفداران سپیدرود تن زاده را قبول ندارند

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۰۲۶

هافبک سپیدرود رشت درباره پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان از سوی مالک جدید باشگاه، گفت: خدارا شکر باشگاه در حال حاضر به تعهداتش عمل کرده است و همین روحیه بازیکنان تاثیر گذار است و از این بابت نگرانی نداریم.

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شارژ مالی بازیکنان سپیدرود رشت دو روز مانده به دیدار برابر سایپا اظهار داشت: بعد از نزدیک به یک ماه تمرین کردن مالک باشگاه حساب بازیکنان را شارژ کردند. به هر حال باید به ایشان حق داد چون وضعیت مالکیت باشگاه مشخص نبود و هر کسی باشد پول خرج نمی‌کند چون احتمال برگشت مالکیت آقای تن زاده وجود داشت. خدارا شکر باشگاه در حال حاضر به تعهداتش عمل کرده است و همین روحیه بازیکنان تاثیر گذار است و از این بابت نگرانی نداریم.

هافبک سپیدرود رشت درخصوص برنامه‌های آماده سازی پیش فصل سرخپوشان با حضور خداداد عزیزی گفت: اول از همه باید از علی آقای کریمی تشکری ویژه داشته باشیم که واقعا برای سپیدرود زحمت کشیدند؛ سال گذشته وضعیت ما به هیچ وجه امیدوار کننده نبود و جای ایشان در تیم خالی است. تیم را حفظ کردند و با آمدن آقای عزیزی و کارد مدیریتی جدید به تهران سفر کردیم و اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم. از همان ابتدا هم مشخص بود که تیم ما می‌تواند در لیگ برتر شرکت کند و ما را قبول داشتند. کسی از تماشاگران ما تن زاده را قبول نداشتند و آنها هم برای خودشان در رشت تمرین می‌کردند. 

او ادامه داد: ما سه بازی تدارکاتی خوبی هم داشتیم اما هنوز نتوانستیم به اندازه کافی بدنسازی خوبی انجام بدهیم. به هر حال در زمان مناسب تمرینات را شروع نکردیم و وضعیت ما اگر زودتر مشخص می‌شد فکر می‌کنم هم می‌توانست خوب تمرین کند و هم از نظر بدنی به صد در صد آمادگی برسد. اگر چهار بازی اول را بگذرانیم و یک ماه خوب بدنسازی داشته باشیم می‌توانیم برای ادامه مسابقات امیدوار شویم.

مهدوی درباره دیدار برابر سایپا در هفته آغازین لیگ هجدهم عنوان کرد: بازی سختی داریم، تیم سایپا فصل گذشته مدعی ظاهر شد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کرد. ما هم انگیزه داریم، فصل گذشته در دو بازی چهار امتیاز گرفتیم و با شارژ مالی که داشتیم می‌توانیم روحیه کافی داشته باشیم تا تمام تلاشمان را برای نتیجه گیری انجام بدهیم. بازیکنان ما صبر زیادی داشتند و از آقای نوین، مالک باشگاه سپاسگذاریم که به موقع پول بازیکنان را پرداخت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز