خبرگزاری کار ایران

موسوی: زمان زیادی نداریم/ حضور در بازی های آسیایی برنامه ما نبود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۵۳

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم کولاکوویچ صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی در مورد شرایط تیم ملی والیبال پیش از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار داشت: بعد از لیگ ملت‌های سنگینی که پشت سر گذاشتیم، تمرینات را شروع کردیم. در 5 هفته لیگ ملت‌ها واقعا همه بازیکنان اذیت شدند. خوشبختانه استراحت خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان تمرینات بدنسازی خود را پیگیری می‌کردند.

او ادامه داد: مصدومان تیم همگی در اختیار در تیم هستند ولی متاسفانه زمان زیادی برای آماده سازی در اختیار نداریم ولی در طول همین 3 هفته باید تمرین کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

موسوی گفت: می‌توان بازی‌های آسیایی را به عنوان چند دیدار تدارکاتی خوب برای مسابقات قهرمانی جهان در نظر گرفت. اهمیت مسابقات قهرمانی جهان برای ما به مراتب بیشتر از بازی‌های آسیایی است. البته حضور در بازی‌های آسیایی در برنامه ما نبود ولی به هر حال کسب مدال طلای این مسابقات برای وزارت ورزش مهم است. این نکته را هم بگویم که به دست آوردن مدال طلای آسیا اصلاً ساده نیست. تیم‌هایی مثل چین، کره و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال نشان دادند که کار کرده‌اند و تیم‌های بزرگ دنیا را شکست دادند. ما دوره قبل بدون فشار و استرس قهرمان شدیم ولی در این دوره شرایط متفاوت است و باید بجنگیم.

مدافع وسط تیم ملی در مورد مصدومیت‌های خود تصریح کرد: من 3 هفته پایانی لیگ ملت‌های والیبال را استراحت کردم و در 20 روز بعدی نیز تمرین و بدنسازی کردم. الآن شرایط خوبی دارم و دردی در کار نیست. امیدوارم درد کهنه زانو به سراغ من نیاید. مسافرت‌های طولانی لیگ ملت‌ها، شرایط بازیکنان را متفاوت کرد و کار دست بازیکنان مصدوم داد. ما 38 ساعت در راه بودیم تا به آرژانتین رسیدیم. برنامه ریزی مسابقات خوب نبود و فکر نمی‌کنم در هیچ رشته‌ای در طول یک تورنمنت، مرتب قاره عوض کنند! مسافرت‌های تیم ملی والیبال ایران در طول 5 هفته لیگ ملت‌ها اصلاً با عقل جور در نمی‌آید و به تیم لطمه می‌زند. آسیب دیدگی های من به خاطر این مسافرت‌هاست.

موسوی در پایان در مورد علت پاسخ منفی خود نسبت به حضور در تیم «اشتچین» لهستان گفت: من دلبستگی خاصی به ایران و خانواده دارم و نمی‌توانم در خارج از کشور بازی کنم. به همین خاطر به تیم لهستانی، جواب منفی دادم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز