خبرگزاری کار ایران

تمدید قرارداد کی‌روش به فدراسیون مربوط می‌شود

سلطانی‌فر: در کلکسیون افتخارات فوتبال جای صعود به المپیک خالی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۲۹

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد، تیم فوتبال المپیک کشورمان جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.

به گزارش ایلنا ، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه حضور در اردوی تیم فوتبال المپیک کشورمان اظهار داشت: در استمرار موفقیت‌های که در یک سال گذشته داشتیم هم در صعود به جام جهانی، هم نتایج تاریخی در این رقابت‌ها و هم نتایج خوب فوتسال و فوتبال ساحلی، فکر می‌کنم در این کلکسیون افتخارات جای صعود تیم امید به المپیک خالی است.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله روندی را که تاکنون داشته‌ایم، دنبال می‌کنیم. شما می‌بینید این روزها در رشته‌های دیگر مانند کشتی و کاراته هم به طور مرتب خبرهای خوشایندی شنیده می‌شود که این حاصل هم‌افزایی و هم‌گرایی در ابعاد مختلف ورزش است. ایجاد این مسئله بین همه ارکان ورزش زمینه موفقیت در همه رشته‌ها را فراهم خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد: ما به تیم فوتبال المپیک ایران با کادرفنی و بچه‌های پرانگیزه‌ای که دارد، امیدواریم. فکر می‌کنم این تیم می‌تواند درخشش خوبی در بازی‌های آسیایی داشته باشد. ضمن اینکه سن این بازیکنان به نحوی است که می‌توانند تا المپیک 2020 توکیو در تیم المپیک حضور داشته باشند و ان‌شاءالله همین مجموعه هم بتواند جواز صعود به آن المپیک را به دست بیاورد و در آن مسابقات هم مانند تیم ملی بزرگسالان که در گروه مرگ جام جهانی 2018 روسیه بر خلاف تصور عده‌ای که فکر می‌کردند، این تیم موفق نخواهد شد،‌ بجنگد و نتیجه بگیرد. به امید خدا بتوانیم با این تیم در المپیک 2020 نتایج خوبی بگیریم و همین تیم هم در آینده اسکلت‌بندی تیم ملی را تشکیل دهد.

سلطانی‌فر در واکنش به این موضوع که تعدادی از باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم المپیک قرار نمی‌دهند و این موضوع باعث دلخوری کادرفنی این تیم شده است،‌ گفت: فدراسیون فوتبال این موضوع را با جدیت دنبال می‌کند. می‌دانم باشگاه‌ها هم به بازیکنان احتیاج دارند،‌ اما اولویت تیم‌های ملی است و باید همه با این تیم همکاری کنند تا تیم ملی نتیجه بگیرد. ان‌شاءالله هیئت رئیسه و فدراسیون فوتبال به این موضوع رسیدگی خواهند کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان سرباز تیم‌های ملی نیز یادآور شد: همان‌طور که تا الان این مشکل حل شده است،‌ در آینده هم حل خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش و نظر شخصی او در این خصوص گفت: این موضوعی است که توسط فدراسیون فوتبال و رئیس آن در حال پیگیری است. این مسائل به فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز