خبرگزاری کار ایران

داریوش یزدی در گفتگو با ایلنا:

بازیکنان جدید باید با سقف قراردادسازگاری داشته باشند / ما وارث کشتی به گل نشسته استقلال هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۸۹

یزدی اعتقاد دارد دو سال است که استقلال خوزستان مشکلات مالی دارد و ما وارث کشتی به گل نشسته هستیم اما تلاش می‌کنیم استقلال خوزستان را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا، درخصوص شرایط این تیم پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: شرایطمان بد نیست. 10 روز است که در تهران اردوی شبانه‌روزی را انجام می‌دهیم. مشکل خاصی وجود دارد مسائل مالی را که همه تیم‌ها دارند فقط باید چند بازیکن را جذب کنیم.

وی درخصوص جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: وحید حمدی‌نژاد بازیکن جدید ماست بر سر مبلغ باید به توافق برسیم قرار است چهار بازیکن لیگ برتری هم امروز به جمع ما اضافه شود.

سرمربی استقلال خوزیستان درباره اینکه سقف قرارداد در این تیم 300 میلیون تومان است افزود: آنها که قرارداد دارند و در تیم حضور دارند با توجه به آیین‌نامه به قراردادشان اضافه خواهد شد.بازیکنانی هم که قرار است به جمع تیم اضافه شوند باید با سقف قرارداد سازگاری داشته باشند. تلاش می‌کنیم که شرایط را بهتر کنیم.

وی در خصوص کادر فنی‌اش خاطرنشان کرد: کریم بوستانی وننادنیکولیچ مربیانی هستند که با ما در این فصل همکاری خواهند کرد.

یزدی در پایان گفت: دو سال است که استقلال خوزستان مشکلات مالی دارد و ما وارث کشتی به گل نشسته هستیم اما تلاش می‌کنیم استقلال خوزستان را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز