خبرگزاری کار ایران

سادیو مانند برادر من است

کیتا: پیشنهاد بارسا و بایرن را به خاطر لیورپول رد کردم

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۴۶

نبی کیتا به تازگی پیشنهاد دو تیم مطرح بارسلونا و بایرن مونیخ را رد کرد تا در لیورپول و پیش یورگن کلوپ بماند و فصل بعد را هم برای فینالیست سال پیش چمپیونز توپ بزند.

به گزارش ایلنا و به نقل از گاردین کیتا در این باره گفت: درست است که باشگاه های بزرگی خواهان من بودند اما نقش مربی در تصمیم من بسیار مهم بود. من با سادیو (مانه) هم صحبت های خوبی داشتم. او کاملا من را قانع کرد و دیدم که چطور باشگاه در حال پیشرفت است.

کیتا افزود: سادیو برای من مانند برادر است. ما نه ماه در سالزبورگ باهم بودیم و رابطه خوبی را با یکدیگر ساختیم. از آن زمان دوست های خوبی برای هم هستیم. او برای من از بزرگی های باشگاه، پتانسیل ها و شرایط پیشرفت گفت.

وی ادامه داد: شرایط فیزیکیم مشکلی برای من ایجاد نخواهد کرد. من بازی های زیادی از انگلیس را دیده ام و در جریان بازی های دوستانه پیش فصل برای این موضوع آماده ام و کاملا برای بازی کردن مشتاق هستم. من همواره انگیزه های بزرگی برای بردن دارم و این را در زمین هم نشان می دهم.

هرچند در وهله اول باید به برنامه های دفاعی بپردازم ولی اگر موقعیتی پیش بیاید به جلو رفتن و گل زدن نیز فکر می کنم اما تیم و کار گروهی همیشه در الویت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز