خبرگزاری کار ایران

معضل بزرگ سپاهان در آستانه شروع لیگ

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۳۷

سپاهان در هفته نخست لیگ باید بدون هافبک بازیساز به زمین برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ برتر دوره هجدهم در آستانه شروع است و پنجشنبه و جمعه هفته جاری شاهد نخستین هفته از این رقابت‌ها هستیم. در این میان تیم‌های مختلف با تغییراتی که در کادرفنی و نفرات خود ایجاد کردند در صدد نمایش هرچه درخشان‌تر در رقابت‌ها هستند.

یکی از تیم‌هایی که در فصل هفدهم نتایج ضعیفی کسب کرد و در نقل و انتقالات تغییرات زیادی چه روی نیمکت چه در جمع بازیکنان داشت، سپاهان اصفهان بود.

سپاهانی‌ها امیر قلعه‌نویی را که سابقه خوبی روی نیمکت این تیم دارد بازگرداندند و بازیکنان زیادی هم به خدمت گرفتند تا چهره جدیدی به تیم بدهند.

طلایی‌پوشان در اکثر پست‌ها بازیکن به خدمت گرفتند و نیازهای خودشان را برطرف کردند ولی در یک پست هنوز موفق به جذب بازیکن نشدند و آن هم هافبک بازیساز است.

چند هفته‌ای می‌شود که ‌سپاهانی‌ها به دنبال یک یا دو بازیکن در این پست هستند و نفراتی به کادرفنی معرفی شدند که در نهای 2 نفر از میان آنها برای مذاکره مورد تایید قرار گرفتند ولی مسئولان باشگاه هنوز موفق به جذب هیچکدام نشدند.

با توجه به اینکه گزینه مد نظر سپاهان داخلی نیست و اینکه بازیکن پس از حضور در ایران باید مدتی را با تست‌های پزشکی، تمرینات آماده‌سازی و صدور کارت ITC پشت‌سر بگذارد تا بتواند برای این تیم به میدان برود و از آنجایی که هنوز گزینه مورد نظر حتی معرفی و به ایران دعوت نشده است، سپاهان باید هفته نخست لیگ را بدون بازیکن تخصصی در این پست بگذارند.

سپاهانی‌ها رسول نویدکیا را در این پست در اختیار دارند که مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند و بختیار رحمانی هم که به این تیم اضافه شده به دلیل پر بودن فهرست تا نیم فصل باید بیرون بنشیند و عملاً دست تیم در پست هافبک بازیساز خالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز