خبرگزاری کار ایران

حق ابراهیمی نیست که فحش بخورد

عمران‌زاده:شفر زیادی در اینستاگرام است/ قرارداد را در استقلال دستکاری کرده‌اند!

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۲۹۴

مدافع سابق استقلال تهران از برخورد برخی طرفداران پس از جدایی امید ابراهیمی ناراحت است.

به گزارش ایلنا، حنیف عمران‌زاده معتقد است شرایط استقلال امسال خوب نیست و بیشتر بازیکنان اصلی جدا شده‌اند و باشگاه باید به فکر جایگزین آنها باشد. عمران‌زاده معتقد است استقلال نباید می‌گذاشت ابراهیمی از این تیم جدا می‌شد. با مدافع سابق آبی‌ها در خصوص شرایط آبی‌ها، جدایی ابراهیمی و همچنین برگزاری دیدار سوپرجام همکلام شدیم.

در مورد جدایی امید ابراهیمی از استقلال چه نظری دارید؟

به نظرم استقلال خیلی ضرر کرد. استقلال یکی از بهترین بازیکنانش را از دست داد. او چند سال در استقلال بود و در دل هواداران این تیم جا افتاده بود. به نظر من باشگاه نتوانست با او راه بیاید و او تصمیم به جدایی گرفت.

به نظر شما درست است که هواداران استقلال بابت رفتنش به وی بی‌احترامی کنند؟

این آخر بی‌انصافی است. حق امید این نیست که فحش بخورد. او برای تیم دوید، جنگید و تلاش کرد تا استقلال را به موفقیت برساند. من نمی‌دانم شرایط جدا شدن او چگونه بوده است. او چهار سال برای استقلال زحمت کشید و هر کاری هم می‌کرد از ته دل بود. کاش مسوولان استقلال با او صحبت می‌کردند و راضیش می‌کردند تا در این تیم می‌ماند.

به نظرت استقلال خریدهای خوبی داشته است؟

به نظرم خریدهای خوبی داشته است اما این یک شرط داشت و آن هم این بود که اسکلت این تیم هم حفظ می‌شد. استقلال یک دفاع راست به نام محمدی‌مهر گرفته که واقعا فوتبالیست خوبی است اما وقتی او به استقلال آمده، وریا هم در آن پست حضور دارد پس یعنی یکی از این دو بازیکن باید نیمکت‌‌نشین شود. او همه کاره تیم پارس جنوبی جم بود.

دانشگر چطور؟

بستگی به این دارد که چگونه برای استقلال بازی کند. اگر آنها بتوانند در سه بازی اول خوب باشند می‌توان به موفقیت آنها در آخر فصل امیدوار بود. او هم سرزن است و هم قدبلند و یک جورایی به درد استقلال می‌‌خورد. دانشگر اگر قدر خودش را بداند می‌تواند آینده تیم ملی را هم تضمین کند. مثل مجید حسینی که یک سال عادی کار کرد، به تیم ملی هم دعوت شد و در جام جهانی هم بازی کرد و حالا هم می‌خواهد لژیونر شود.

این روزها هجمه‌های زیادی علی پژمان منتظری به وجود آمده است. خیلی‌ها می‌گویند او به دنبال پول است!

به نظرم حق با پژمان بود. وقتی او را فصل گذشته با سلام و صلوات از قطر بازگرداندند باید مطالباتش را هم بدهند. طرف سالی چهار، پنج میلیارد ‌آنجا می‌گرفت آمد استقلال با نصف قیمت آن را هم می‌خواهند ندهند. برای او تبصره گذاشته‌اند آن را هم دست‌کاری کرده‌اند و همین باعث می‌شود که طرف ناراحت شود. من هم جای او بودم ناراحت می‌شدم. پول میلیاردی قطر را رها کنی دلی به استقلال بیایی بعد این اتفاقات هم برایت بیفتد. قرارداد پژمان با الاهلی یک میلیون دلار بود با قیمت دلار حالا می‌شد 9 میلیارد شما اصلا بگو 7 میلیارد، در استقلال که بالای دو میلیارد نگرفته.

خیلی‌ها معتقدند تیام باعث شد که ابراهیمی از استقلال برود.

جو طوری بود که مدام می‌گفتند قرارداد تیام را تمدید کنید که ما فکر کردیم قرار است قرارداد مارادونا را تمدید کنند. مدیر برنامه‌های او هر کسی هست آدم قوی‌ای است که برایش در صفحات مجازی فارسی مطالبی منتشر می‌کند. دارند او را بازی می‌دهند که قراردادش را سنگین کنند. همین روح‌ا... باقری با من در خونه به خونه همبازی بود. اگر به همین بازیکن بها بدهند می‌تواند جای خالی تیام را پر کند.

به نظرت استقلال امسال قهرمان می‌شود؟

این چیزی را که من می‌بینم هوا خیلی پس است. من خودم ترسیده‌ام.

یعنی قبول داری شفر در استقلال موفق نمی‌شود؟

من شفر را دوست دارم. او آمد به استقلال و این تیم را سر و سامان داد. بعد از یک سال و هفت هشت ماه کذایی استقلال نتیجه گرفت اما به نظرم سرمربی یک تیم نباید اینقدر در اینستاگرام باشد. جالب است آنها کامنت هوادار را هم جواب می‌دهند. او باید تمام تمرکزش را برای موفقیت استقلال بگذارد. بودن با هوادار خوب است ولی نه اینقدر. این بزرگی یک مربی را نشان می‌دهد که از کوچک و بزرگ تیمش در روزهای تولدشان کامنت می‌گذارد. هیچ کدام از مربیان ایرانی این کار را نمی‌کنند. باید خیلی وقت داشته باشی که کامنت هواداران را جواب بدهی.

یک مصاحبه هم علیه پسر وزیر ورزش انجام دادی!

در مصاحبه قبلی همه حرف‌هایم را زدم این را هم همه می‌دانند که او پرسپولیسی است.

داستان طلبت به کجا رسید؟

پیش آقای افتخاری رفتم، گفت پول نداریم من هم قبول کردم چون اگر پول داشتند امید ابراهیمی را نگه می‌داشتند. من هم به آنها گفتم به احترام هواداران از شما شکایت نمی‌کنم.

خیلی‌ها می‌گویند استقلال از بازی در سوپرجام هراس دارد؟

بحث ترس نیست. آن روزها هم که می‌گفتند پرسپولیس تیمش خیلی خوب است دیدید که استقلال می‌برد. دربی شرایطش خیلی فرق می‌کند. من فکر می‌کنم امسال پرسپولیس را قوی کردند و استقلال را ضعیف. در ادامه لیگ مصدومیت‌ها می‌آید، محرومیت‌‌ها اضافه می‌شود و همه چیز بستگی به نیمکت دارد. یازده بازیکن اصلی که به کنار، مهم نیمکت قوی داشتن است.

امیرحسین صادقی در مصاحبه‌ای گفت دوست دارم به صورت رایگان برای استقلال بازی کنم!

این حسن نیت امیرحسین صادقی را نشان می‌دهد. من یک بار طعم این موضوع را چشیده‌ام و دیگر نمی‌خواهم اذیت شوم. زمانی که سرمربی قبلی آن برخورد را با من کرد و با آن کار فجیع بزرگان تیم را بیرون کرد در حالی که خودش با عزت از این تیم خداحافظی کرد و با قهرمانی رفت، حالا ما قهرمانی نخواستیم حداقل به ما احترام می‌گذاشتند. من الان مثل یک هوادار هستم برای استقلال و تازه ذهنم ریکاوری شده است. دوباره بخواهم برگردم استقلال و آن اتفاقات برایم بیفتد و دوباره به من بگویند خداحافظ داغان می‌شوم.

از فوتبال خداحافظی کرده‌ای؟

فعلا می‌خواهم بازی کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز