خبرگزاری کار ایران

وعده‌های مدیرعامل گل گهر بعد از تساوی برابر پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۱۹۵

مدیرعامل گل گهر سیرجان بعد از دیدار دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس به صحبت در خصوص برنامه‌های این باشگاه پرداخت.

به گزارش ایلنا، مهندس محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه در نیم فصل دوم فصل گذشته لیگ یک در رده سوم قرار گرفتیم تصمیم گرفتیم که 70 تا 80 درصد بازیکنان را حفظ کنیم و کادر را نیز تمدید کردیم و انتظار داریم که امسال نتایج بهتری را نسبت به سالیان گذشته کسب کنیم.

وی در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: باتوجه به اینکه بازیکنان تازه از فشار سنگین تمرینات بدنسازی بیرون آمدند و فشار سنگین روی بازیکنان بود ولی نیاز است که تیم در برخی نقاط تقویت شود و انشالله تا دو سه هفته‌ای که زمان باقی است تا شروع مسابقات، این نقاط ضعف نیز ترمیم خواهد شد.

مدیرعامل گل گهر درخصوص هدف این باشگاه در مسابقات لیگ یک نیز گفت: ما بازیکنان بومی فصل قبل را حفظ کردیم و تعداد زیادی از بازیکن جوان به تیم اضافه کردیم. ما خواهیم جنگید و هدف ما جنگیدن با سایر تیم‌ها است و اینکه در جایگاه مناسبی در جدول قرار گیریم حال که منجر به صعود شد که چه بهتر ولی تلاشمان را می‌کنیم تا جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ یک باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز