خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

جهانبخش: استحقاق صعود از گروهمان را داشتیم/ در جام ملت‌ها خیلی مسائل را اثبات خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۰۵۵

مهاجم تیم ملی کشورمان از وضعیتش پس از جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا جهانبخش، مهاجم تیم ملی کشورمان در خصوص فضای پیرامون تیم ملی پس از جام جهانی اظهار داشت: فضای جام جهانی فضای محبت مردم و حس خوبی بود که از آنها گرفتیم. فکر می‌کنم عملکرد رضایت‌بخشی داشتیم هرچند که استحقاق صعود از این مرحله را هم داشتیم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: مردم دیدند تلاش کردیم و خدا را شکر می‌کنم از این بابت که توانستیم انتظار آنها را برآورده کنیم و باعث خوشحالی آنها شویم و همین موضوع برای ما بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

جهانبخش در مورد شرایط حال حاضرش گفت: در حال حاضر در تعطیلات و استراحت به سر می‌بریم ولی قرار است چند هفته آینده تمرینات را شروع کنیم و آماده فصل جدید شویم.

مهاجم تیم ملی در مورد تصمیمش برای فصل آینده هم عنوان کرد: به احتمال زیاد به آلکمار برمی‌گردم ولی احتمالات دیگری هم وجود دارد و پیشنهاداتی هست که هنوز بررسی نکرده‌ام. پیشنهاداتی از لیگ جزیره وجود دارد که آنها هم احتمالش وجود دارد. یک سری مسائل شخصی برای من اهمیت دارد که باید آنها را بررسی کنم و اگر مشکلی نباشد احتمال حضور در لیگ جزیره هم زیاد است.

جهانبخش با اشاره به دیدارش با پسر بچه‌ای که تصویری از او منتشر شد و نام جهانبخش را پشت لباسش نوشته بود گفت: وقتی تصویر آن پسر‌بچه‌ها را دیدیم انگیزه و روحیه مضاعفی برای بازی‌‌ها پیدا کردیم و متوجه شدیم عملکرد ما تا چه اندازه روی مردم تاثیرگذار است و چشم امید مردم به ماست. من از همان زمان تصمیم داشتم یک قدردانی از آن بچه‌ها خصوصاً پسرکی که اسم من را پشت پیراهنش نوشته بود انجام دهم و خوشحالم که توانستم او را ببینم.

وی در پایان با اشاره به جام ملت‌های آسیا هم خاطر نشان کرد: هر تورنمنت شرایط متفاوتی دارد. جام ملت‌ها رقابت‌ سخت و سطح بالایی است و ما به خوبی این را می‌دانیم و مطلع هستیم که این تورنمت چقدر برای مردم اهمیت دارد و موفقیت در آن تا چه اندازه مردم را خوشحال می‌کند. برای همین تمام تلاش ما این است که انتظار مردم برآورده شود. نمی‌توانم قولی بدهم و پیش‌بینی کنم که چطور می‌شود ولی می‌دانم باید نشان دهیم که چرا چند سال است که در صدر تیم‌های آسیایی شناخته می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز