خبرگزاری کار ایران

دکتر سلطانی فر: همیشه نگاه ویژه ای به کشتی داشته و داریم / قلب کشتی در ایران می تپد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۹۲۸

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که ایران مهد کشتی است و یکی از کشورهایی است که قلب کشتی در آن می تپد، افزود: همیشه نگاه ویژه ای به کشتی داشته و داریم و امیدوارم این قهرمانی ها با حمایت های همه جانبه مسئولین و دست اندرکاران ورزش کشور ادامه پیدا کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در جمع بندی سفر یک روزه خود به جنوب استان کرمان افزود: متاسفانه جنوب کرمان در 2 بخش منابع و مدیریت اماکن ورزشی دچار نارسایی است. منابع ورزشی شامل کمبود فضاهای ورزشی است که پیگیر این مساله بطور ویژه خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که عملیات تعمیر و تجهیز سیستم سرمایشی فضاهای ورزشی این منطقه باید اجرا شود، اظهار داشت: مدیران ورزشی باید برنامه ریزی دقیقی بر اماکن ورزشی داشته باشند تا جوانان بتوانند بیشترین بهره وری را از این فضاها ببرند.

دکتر سلطانی فر همچنین گفت: استان کرمان و منطقه جنوبی این استان از ظرفیت های خوب ورزشی برخوردار است که باید زمینه شکوفایی این استعدادها را فراهم کرد.

وزیر ورزش و جوانان تکمیل فضاهای ورزشی را یکی از عوامل مهم شکوفا شدن استعدادهای ورزشی منطقه جنوب کرمان برشمرد و گفت : امیدواریم با تکمیل و تجهیز هر چه سریعتر اماکن ورزشی زمینه شکوفایی بیشتر استعدادهای این منطقه فراهم شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درمورد قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان در رقابتهای جهانی گفت: بعد از 22 سال دو تیم آزاد و فرنگی ما همزمان قهرمان جهان شدند که این اتفاق و پیروزی بزرگی است و ما را به آینده کشتی کشور امیدوار می کند.

دکتر سلطانی فر با بیان این که ایران دارای پشتوانه ها و سرمایه های خوبی در زمینه ورزش است، افزود: قهرمانی این نوجوانان عزیز امیدهای آینده در مقطع جوانان و تیم ملی را زنده کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران مهد کشتی است و یکی از کشورهایی است که قلب کشتی در آن می تپد. همواره در سالیان گذشته چه در مسابقات جهانی و چه در المپیک کشتی یکی از مهمترین رشته های مدال آور ایران بوده است.

وی با بیان این که همیشه نگاه ویژه ای به کشتی داشته و داریم، افزود: امیدوارم این قهرمانی ها با حمایت های همه جانبه مسئولین و دست اندرکاران ورزش کشور ادامه پیدا کند.

دکتر سلطانی فر در این سفر یک روزه اماکن و پروژه های ورزشی شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، رودبار جنوب، قلعه گنج، کهنوج، منوجان را از نزدیک بازدید و مشکلات آن ها را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز