خبرگزاری کار ایران

فوری؛ رای جنجالی بازیکن صغر سنی باشگاه نساجی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۸۳۹

بالاخره فدراسیون فوتبال ایران، رای شکایت جنجالی باشگاه خونه به خونه را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه خونه به خونه بابل و چند باشگاه دیگر از باشگاه نساجی بخاطر استفاده از بازیکن صغر سنی در مسابقات لیگ یک و لیگ برتر امیدهای کشور، به فدراسیون فوتبال شکایت کردند. ماجرا از این قرار است که امیرحسین حسینی بازیکن فصل گذشته نساجی در بازی با خونه به خونه که در بابل برگزار شد، به میدان آمد و در اکثر بازی‌های لیگ یک امیدهای کشور نیز برای نساجی بازی کرد تا باشگاه خونه به خونه و چند باشگاه لیگ یک امید کشور بابت استفاده نساجی از بازیکن غیر مجاز به فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

طبق گفته منبع موثق در فدراسیون فوتبال؛ این فدراسیون پس از تائید کمیسیون پزشکی و ثبت احوال مبنی بر صغر سنی بودن بازیکن نساجی، رای نهایی خود را صادر کرد. رای نهایی این ماجرا فردا توسط سایت سازمان لیگ به طور رسمی اعلام خواهد شد اما برخی از نکته‌های این رای به بیرون درز پیدا کرده است که به شرح ذیل می‌باشد؛

* موضوع جا به جایی تیم‌های نساجی و خونه به خونه از لیگ برتر به لیگ یک کاملا منتفی است و امکان ندارد که خونه به خونه، جای نساجی را در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بگیرد.

* باشگاه نساجی و همچنین امیرحسین حسینی جریمه مالی سنگینی بابت این موضوع شده‌اند. همچنین حسینی به یک تا دو سال محرومیت از بازی در هر لیگی خواهد شد.

* این رای امروز نهایتا تا عصر به هیات فوتبال‌های بابل و قائمشهر ارسال خواهد شد و فردا توسط فدارسیون فوتبال رسانه‌ای می‌شود.

گفتنی است طبق اخبار رسیده از نزدیکان قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه، وی علاوه بر آنکه قصد تیمداری در لیگ یک فصل آینده را نخواهد داشت، بلکه پنجشنبه همین هفته نیز کنفرانس خبری در تهران برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز