خبرگزاری کار ایران

جدال لفظی جنجالی کورتوآ و پیکفورد بر سر قامت!

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۳۴۵

صحبت‌های کورتوآ بعد از بازی دو تیم انگلیس و بلژیک همچنان حاشیه ساز شده است.

 پس از برد بلژیک مقابل انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی، از جوردن پیکفورد انتقاد شد که نتوانست ضربه عدنان یانوزای را مهار کند. کورتوا پس از بازی حرف‌هایی زد که اشاره به این داشت که اگر او به جای بلژیک در دروازه انگلیس بود، با توجه به اینکه بسیار بلندتر از پیکفورد است، می‌توانست ضربه یانوزای را بگیرد. او گفت: «این دروازه‌بان 10 سانتیمتر از من کوتاه‌تر است. من اگر بودم آن توپ را می‌گرفتم. او وقتش را صرف پرش با پا کرده بود.»

این حرف‌های کورتوا باعث واکنش پیکفورد پس از بازی با کلمبیا شد. او که ضربه پنالتی کارلوس باکا را مهار کرد و باعث پیروزی تیمش شد، گفت: «من قدرت و چابکی دارم. برایم مهم نیست که تنومندترین دروازه‌بان باشم چون مساله این است که به موقع کارتان را انجام دهید و واکنش نشان دهید. من هم این کار را می‌کنم. بحث بر سر این است که جای‌گیری خوبی داشته باشید و من به این ترتیب بود که توانستم دستم را به توپ برسانم. من تحقیقات بسیاری درباره پنالتی‌های حریف انجام داده بودم.»

اکنون و پس از پیروزی بلژیک مقابل برزیل در یک‌چهارم نهایی جام جهانی، کورتوا گفته که قصد تمسخر نداشته است: «می‌توانم یک چیز دیگر هم بگویم؟ راجع به جوردن... می‌خواستم موضوع را شفاف کنم چون حرف‌های زیادی شنیده‌ام. من هرگز قد او را مسخره نکردم. این را باید شفاف بگویم. من هرگز قد یک دروازه‌بان را مسخره نمی‌کنم. به نظرم او دروازه‌بانی بزرگ است و این را سال گذشته هم اثبات کرده است. من تنها گفتم که اگر من بودم چون از او بلندتر هستم دستم به توپ می‌رسید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز