خبرگزاری کار ایران

جمله جدید زلاتان بعد از کنایه بکام و رونی:

هر سوئدی یک توپ طلا!

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۲۰۲

کاپیتان سابق تیم ملی سوئد که همیشه به جملات عجیب و غریبش معروف است، این بار برای تمامی بازیکنان تیمشان یک توپ طلا را متصور شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از «فوروفورتو» زلاتان ابراهیموویچ اعتقاد دارد تمامی بازیکنان سوئد به خاطر تلاش هایشان در جام جهانی لایق دریافت توپ طلا هستند. سوئد با شکست دو بر صفر برابر انگلیس از تورنمت حذف شد. زلاتان که تحت تاثیر عملکرد تیم جن اندرسون قرار گرفته است در توییتر شخصی خود نوشت: هر بازیکن سوئدی باید یک توپ طلا بگیرد. کاری که آن ها کردند برای همیشه به یاد می ماند. از شما بابت نمایشتان ممنونم!

اما رونی که امسال با او در یک لیگ بازی می کند خیلی زود کری خوانی با هم تیمی سابقش در یونایتد را آغاز کرد و خطاب به ابراهیموویچ نوشت: «امروز چطوری رفیق؟ اگر نیاز به درد دل کردن داری، من همیشه اینجا هستم!»

ابراهیموویچ علاوه بر این شرطی را به بکام باخته است و حالا باید در ورزشگاه ویمبلی و با پیراهن تیم ملی انگلیس درحالی بازی این کشور را نگاه کند که مشغول خوردن ماهی و چیپس (غذای محبوب بریتیش ها) است. بکام نیز از طرف مقابل قول داده بود که در صورت پیروزی سوئد در نبرد سامارا هرچیزی را که زلاتان بخواهد برای او بخرد اما طبیعی است که برنده این شرط شماره هفت سابق انگلیسی هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز