خبرگزاری کار ایران

​چرا ارزشمندترین بازیکن لیگ بسکتبال در تیم ملی جایی ندارد؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۷۱

اصغر کاردوست به عنوان ارزشمند ترین بازیکن فصل انتخاب شد بازیکنی که در تیم ملی کشورمان جایی ندارد.

به گزارش ایلنا، مراسم بهترین های لیگ برتر بسکتبال که فدراسیون بانی آن بود بالاخره با تلاش های آیدین مقیمی برگزار شد مراسمی که به نظر می رسد اگر ادامه دار باشد می تواند به ایجاد انگیزه در بین بازیکنان کمک کند  به خصوص در بخش بانوان، می شد رضایت را در چهره تک تک دختران بسکتبالیست دید. 

در این مراسم جیکوب پولن از مهرام، سجاد پذیرفته از شهرداری تبریز، رسول مظفری از دانشگاه آزاد و اصغر کاردوست به همراه مهران حاتمی از شهرداری تبریز به عنوان بهترین های سال انتخاب شدند. در تیم منتخب اول هم آرن داوودی (شهرداری تبریز)، حامد حسین‌زاده(مهرام)،ارسلان کاظمی (پتروشیمی بندرامام)، سجاد پذیرفته (شهرداری تبریز)، اصغر کاردوست (شهرداری تبریز) حضور داشتند. در تیم دوم نیز نوید رضایی فر (مهرام)، بهنام یخجالی (پتروشیمی بندرامام)، آرمان زنگنه (پالایش نفت آبادان )، روزبه ارغوان (شهرداری تبریز)، حامد سهراب نژاد انتخاب شدند.

گلشید امیدیان از شرکت گاز، مژگان خدادادی و معصومه اسماعیل زاده نفت آبادان به همراه فرانک طیاری بهترین های بخش بانوان انتخاب شدند. در تیم منتخب فصل اخیر لیگ برتر بانوان نیز شادی عبدالوند(ساسان کرمان)، مژگان خدادادی (پالایش نفت آبادان)، معصومه اسماعیل زاده (پالایش نفت آبادان)،سارا اعتماد (گروه بهمن)، گلشید امیدیان (شرکت ملی گاز) حضور داشتند. برای تیم دوم هم ساغر آجیلی، روژانو محمدی ، کیملیا یزدیان طهرانی، شیدا شجاعی ، منیره اسدی انتخاب شدند.

اما جای بسیاری از پیشکسوتان در این مراسم خالی بود پیشکسوتانی نظیر نادر کاشانی، محسن خلخالی و... بدون شک از آنها دعوت شده اما اینکه چرا به دعوت فدراسیون جواب مثبت نداده اند جای سوال دارد!

این مراسم  معترض هم داشت.در کنار گلایه های بجایی که ارسلان کاظمی و حامد حدادی از وزارت ورزش داشتند، مسعود سلیمانی هم که همراه با شهرداری گرگان سال خوبی را پشت سر گذاشت و کاندید بیشترین پیشرفت سال هم شد بعد از مراسم در صفحه مجازی اش در اینستاگرام اعتراض خود را اینگونه بیان کرد و نوشت: خدا را شکر می کنم که هیچ موقع با لابی و پارتی بازی به چیزی که لیاقتشو داشتم نرسیدم، وقتی بهترین فصل بازیم رو گذروندم توقع داشتم که حداقل به اردوی تیم ملی دعوت بشم ولی تیم ملی ب که هیچ، تیم ملی چ هم دعوت نشدم!امشبم که فستیوال سبد طلایی بود با اینکه سایت فیبا آسیا اسم منو به عنوان بیشترین پیشرفت لیگ ایران زده ولی بازم در این مراسم جایی نداشتم! 

من دیگه به این نامهربونی ها عادت دارم و با انگیزه بیشتر راهم رو ادامه میدم و کسایی که باید بدونن میدونن که چه خبره...!

(البته سلیمانی بعد از دقایقی این پست را پاک کرد! و به جای آن از همسرش گلشید امیدیان که در میان بهترین ها حضور داشت حمایت کرد)

و اما چند سوال بعد از این انتخاب ها برای ما پیش آمد. 

اصغر کاردوست به عنوان ارزشمند ترین بازیکن فصل انتخاب شد بازیکنی که در تیم ملی کشورمان جایی ندارد. چطور می شود یک بازیکن فصل خوبی را پشت سر گذاشته باشد و در پایان فصل بهترین عنوان را کسب کند اما جایی در تیم ملی نداشته باشد؟!

مهران حاتمی به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد و در کنار او فرزاد کوهیان و مصطفی هاشمی رقابت نزدیکی برای کسب این عنوان داشتند اما خبری از مهران شاهین طبع نبود. چطور می شود یکی در میان بهترین های فصل نباشد اما سرمربی تیم ملی شود؟!

مازیار ناظمی به عنوان مدیر روابط عمومی وزارت ورزش به نمایندگی از وزیر متنی را در ابتدای مراسم قرائت کرد که در آن به کسب دو مدال طلای بسکتبال در بازی‌های آسیایی جاکارتا ابراز امیدواری شده بود. وزارت نشینان در حالی توقع کسب مدال طلا از بسکتبال دارند که یک مسئول به خودش زحمت حضور در این مراسم را نداده بود. چرا از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک یک مسئول در این مراسم حضور نداشت؟ خود وزیر نیامد، نمی شد یکی از معاونین وزیر در این مراسم حضور داشته باشند؟

به هرحال امیدواریم برگزاری این مراسم که باعث ایجاد انگیزه در بین جامعه بسکتبال می شود و حداقل بعد از مدت ها این خانواده را دور هم جمع می کند و دیدارها تازه می شود در سال های آتی ادامه دار باشد و از ضعف های آن کاسته شود تا مراسم بهترین ها به بهترین شکل ممکن برگزار و حتی از صدا و سیما هم پخش زنده شود.

سعیده فتحی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز