خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

مظلومی: حذف ستاره‌های دنیای فوتبال جذابیت جام جهانی را کاهش داد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۶۹

پیشکسوت فوتبال کشورمان نظراتش را در مورد رقابت‌های جام جهانی مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی، پیشکسوت فوتبال ضمن تقدیر از بازی‌های خوب تیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی روسیه وهمچنین حضور کی روش همچنان درتیم ملی ایران  عملکرد وی را در کادر فنی تیم ملی ستود و گفت: کی روش درسیستم دفاعی بسیار مربی خوب و درسطح بین المللی همواره موفق بوده است.    

وی افزود: ما در جام جهانی اصولا مالکیت توپ نداشتیم و بهترین بازی دفاعی را انجام دادیم درمقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال همیشه مالکیت را به حریفان دادیم.  متاسفانه ما در رقابت های جام جهانی تاکتیک مشخصی نداشتیم و مربیان تیم ملی باید با شناخت شرایط کشورمان حرکت کنند. از طرفی متاسفانه ما بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشتیم اما تدارکات بسیارخوبی ازسوی فدراسیون فوتبال مد نظر گرفته شد.  

مظلومی ادامه داد: تیم ملی ما  یک ماه در اردوی تدارکاتی خارج از کشور بود و یقینا بدانید که هزینه‌های هنگفتی برای این نوع اردو پرداخت شده است و خوشبختانه امکانات بسیار خوبی از سوی فدراسیون برای تیم ملی تدارک دیده شده بود که قابل تقدیراست.  

پیشکسوت فوتبال در رابطه نتایج بدست آمده در جام جهانی روسیه افزود: فکرکنم با حذف ستاره های جام جهانی و تیم های مطرح دنیا جام جهانی از آن جذابت لازم افتاده است. از طرفی فکر می‌کنم مسی آن شادابی و طراوات لازم را نداشت. در کل به نظرم اروگوئه را نباید دست کم گرفت و فرانسه امشب کار بسیار سختی را در مقابل این تیم دارد. 

مظلومی درخصوص تیم ملی ژاپن گفت: این نماینده شایسته آسیا بهترین نمایش را دربازی آخرش داشت و فقط بدلیل تجربه کم و اشتباهات فردی بازی برده را واگذار کرد و درواقع سرافزانه ازدوررقابت ها حذف شد.   

وی تیم ملی فوتبال کلمبیا را یکی از تیم های خوب مطرح کرد و بازی زیبایش را مقابل انگلیس ستود و اظهارداشت: کلمبیا در دیدار با انگلستان کم شانس بود واگر قدری مهاجمانش دقت میکردند براحتی می توانستند تیم ملی فوتبال انگلستان را شکست بدهند.

پرویز مظلومی در پایان این گفتوگو در رابطه وضعیت کنونی تیم استقلال تهران و برشمردن موقعیت جذب بازیکن برای استقلال گفت : با توجه به حذب عجولانه نقل وانتقلات بنظرم بازیکنانی که استقلال الان بازکنانی که جذب کرده درباشگاههای خودشان خوب بودند وبنظرم هواداران باید باید صبر وتحمل داشته باشند و اجازه بدهند که کادرفنی وباشگاه کار خودش را انجام بدهد

وی همچنین‌ افزود: استقلال درفصل پیش رو از تیم های بسیار خوب لیگ فوتبال ما خواهد شد.  

 

رسول شمالی ورزنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز