خبرگزاری کار ایران

کیانی کاپیتان فصل جدید سپاهان؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۲۶

مهدی کیانی ظاهراً قرار است در فصل جدید کاپیتان سپاهان باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در فصل جدید با هدایت قلعه‌نویی تغییرات زیادی در جمع نفرات خودش داده است و بازیکنانی به خدمت گرفته که به این تیم در فصل جدید چهره جدیدی بدهد و بتواند ناکامی فصل هفدهم را جبران کند.

یکی از بازیکنانی در این میان جذب سپاهان شد و یکی از انتقال‌های عجیب و دور از انتظار به حساب می‌آمد، مهدی کیانی، کاپیتان چند فصل اخیر تراکتورسازی است.

کیانی با سابقه طولانی و محبوبیت و جایگاهی که در تراکتورسازی داشت، به نظر می‌رسید در این تیم بازنشسته شود ولی اختلافات داخلی باشگاه او و چند مهره با تجربه دیگر تراکتورسازی را مجبور به جدایی کرد و کیانی هم بهترین مقصد را سپاهانِ امیر قلعه‌نویی دانست.

از ابتدای پیوستن کیانی به سپاهان بحث سر کاپیتانی او بود و گفته می‌شد یکی از دلایل جذب وی توسط قلعه‌نویی، علاوه بر مهارت در پست هافبک دفاعی، قدرت رهبری بالای او در داخل تیم است و سرمربی سپاهان قصد دارد بازوبند را به این بازیکن بدهد.

با این وجود به نظر می‌رسید کاپیتان شدن کیانی تازه وارد در سپاهان کمی مشکل‌ساز شود و باعث دلخوری بازیکنان قدیمی این تیم شود و خود کیانی هم در مصاحبه‌ای گفت هدفش از آمدن به سپاهان کاپیتان شدن نبوده و به این مسائل فکر نمی‌کند.

با این وجود کیانی در دیدار تدارکاتی روز گذشته سپاهان به عنوان کاپیتان وارد زمین شد و به نظر می‌رسد باید این اتفاق را در دیدارهای رسمی لیگ برتر هم شاهد باشیم.

باید دید بازیکنانی نظیر جلال علی‌محمدی، حسین پاپی، حسن جعفری و... چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز