خبرگزاری کار ایران

شماره‌های خاص مهدی ترابی و سروش رفیعی در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۲۸۱

در ابتدای هر فصل یکی از جذابیت‌ها برای هواداران تیم‌های بزرگ این است که ببینند بازیکنان تازه وارد در تیم محبوب‌شان با چه شماره‌ای فصل را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایلنا، در حال حاضر شماره‌های جذابی که در پرسپولیس خالی است 6، 7، 9، 10 و 17 است و البته بازیکنانی مثل وحید امیری، مهدی ترابی، سروش رفیعی و مهدی شریفی مدعی پوشیدن این شماره‌ها هستند.

با حضور احتمالی سروش رفیعی در این تیم به احتمال زیاد او یک بار دیگر شماره مورد علاقه‌اش یعنی 7 را بر تن خواهد کرد. شماره‌ای که تا پیش از حضور او در این تیم در فصل شانزدهم حاشیه فراوانی را پشت سر گذاشته بود اما وقتی به طور یقین از خوش یمن بودن آن صحبت کرد در ادامه توانست آن را به اثبات برساند.

همچنین بعد از جدایی مهدی طارمی از این تیم، اکنون شماره 9 سرخپوشان نیز خالی مانده است. در این میان وحید امیری و مهدی ترابی مدعی پوشیدن این شماره هستند. امیری که در نخستین فصل حضورش در این تیم برای پوشیدن آن ناکام مانده بود، در صورتی که قراردادش را تمدید کند بعید نیست این شماره را از آن خود کند. البته وحید از آن دست بازیکنانی نیست که به دنبال شماره پیراهن مورد علاقه‌اش بدود و برای به دست آوردن آن تلاش کند پس به احتمال زیاد ترابی به خواسته‌اش خواهد رسید.

شماره 10 پرسپولیس هم الان در تمرینات پیش فصل بر تن مهدی شریفی است که با توجه به افت او طی دو فصل گذشته عجیب به نظر می‌رسد. البته بعید نیست در صورتی که مهدی ترابی شماره 9 را در پرسپولیس نخواهد و آن را به امیری بدهد، با شماره 10 سرخ در نیم فصل این تیم را همراهی کند. شماره‌ای که مطمئنا هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس نیز خواهان در اختیار گرفتن آن توسط ستاره‌ای در حد پرستیژ آن هستند.

از سوی دیگر مهدی طارمی با نمایشی موفق در پیراهن شماره 17 حالا به این شماره اعتبار بخشیده است. این شماره الان بدون صاحب مانده است. بعید نیست مهدی شیری هم مثل مهدی مهدوی کیا و صادق محرمی که با پوشیدن این شماره در پرسپولیس عاقبت به خیر شدند با در اختیار گرفتن آن به دنبال سرنوشت خوب در جمع سرخپوشان باشد. البته با توجه به پست این بازیکن که مدافع راست است شاید او شماره 6 پرسپولیس که آن هم خالی مانده را بر تن کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز