خبرگزاری کار ایران

یوونتوس در صدد خرید ستاره پرتغالی

رئال مادرید تکلیف رونالدو را مشخص می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۷۳۲

باشگاه رئال مادرید در صورت دریافت پیشنهاد از باشگاه یوونتوس برای فروش کریسیتانو رونالدو تصمیمی گیری می‎‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، برای اولین بار از زمان پیوستن به باشگاه در سال 2009، کسانی که در رئال مادرید هستند، جدی بودن عزیمت کریستیانو رونالدو را به عنوان یک امکان واقعی در تابستان امسال می‌بینند.

چندین بار است که بازیکن سابق منچستریونایتد سران باشگاه رئال را به خروج تهدید کرده است، اما به نظر می‌رسد او مقصدش را انتخاب کرده است.

با این حال، در سال 2018 لس بلانکوس از مزایای بالقوه ای که اجازه می دهد 33 ساله به دلایل ترک باشگاه دست پیدا کند، آگاه هستند و آنها دیگر را این تصمیم را به عنوان  یک حرکت غیرقابل قبول نمی‌بینند.

فلورنتینو پرز نمی خواهد تصمیمی بگیرد و رویدادها را پیش بینی کند، باشگاه مطمئن است که رونالدو پیشنهادات را دریافت خواهد کرد، اما در این لحظه آنها هنوز پیشنهاد خاصی از تورین دریافت نکرده‌اند.

هنگامی که پیشنهادی به دست باشگاه برسد آنها آن زمان برای ادامه همکاری با رونالدو تصمیم می‌گیرند به خصوص اگر دیده شود که حفظ رونالدو یک گزینه مناسب نیست.

رابطه رونالدو با باشگاه به خصوص با فلورنیتو پرز در سال‌های اخیر کمرنگ شده و پس از فینال کاردیف در سال گذشته که تمدید قرارداد رونالدو نادیده گرفته شد او تصمیم به جدایی گرفت. جایگاه رونالدو در ترکیب رئال مادرید خیلی تعیین کننده ست و در صورتی که او جدا شود، نیمار گزینه مناسبی برای جانشینی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز