خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سایپا در گفتگو با ایلنا:

اخباری درخواست جدایی داده است/ پروین نقشی در حضور ترابی در پرسپولیس نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۹۸۷

مدیرعامل سایپا نقش داشتن علی پروین در انتقال ترابی را تکذیب کرد.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جدایی ترابی و پیوستنش به پرسپولیس اظهار داشت: ما قصد داشتیم ترابی را حفظ کنیم ولی خود این بازیکن اصرار به جدایی داشت و ما هم نمی‌توانیم کسی را به زور نگه داریم.

وی در مورد مبلغ رضایت‌نامه ترابی افزود: با پرسپولیس برای ترابی به توافق رسیدیم و مبلغ رضایت‌نامه او هم یک موضوعی بین دو باشگاه است و مبلغ آن قرار نیست رسانه‌ای شود ولی مبالغی که عنوان شده است صحت ندارد.

مدیرعامل سایپا در مورد اینکه گفته می‌شود علی پروین در این انتقال نقش داشته خاطرنشان کرد: آقای پروین بزرگ فوتبال ماست و احترام ویژه‌ای برایش قائل هستیم ولی ایشان نقشی در این انتقال نداشتند و ما مستقیم با باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم و به توافق رسیدیم.

درویش در مورد خبر احضار اخباری به کمیته انضباطی باشگاه خاطرنشان کرد: این خبر هم صحت ندارد و اخباری به کمیته انضباطی دعوت نشده است. این بازیکن درخواست رضایت‌نامه کرده است و ما هم از او خواستیم تیم جدیدش را معرفی کند تا رضایت‌نامه بدهیم ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز