خبرگزاری کار ایران

3 بازیکن پرسپولیس قربانی پروژه برانکو؛ قلم قرمز روی سه نام

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۹۷۹

فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس نشان می‌دهد 3 بازیکن بزرگسال باید از فهرست این تیم خارج شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات با وجود محرومیتی که از سوی فیفا شامل حالش شده، 4 بازیکن جدید به خدمت گرفته که از نیم فصل دوم به این تیم اضافه می‌شوند.

مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی و تقریباً سروش رفیعی بازیکنانی هستند که با پرسپولیس به توافق رسیده و از نیم فصل دوم به این تیم اضافه می‌شوند.

در این میان پرسپولیس 17 بازیکن از قبل در فهرست بزرگسالان خود داشته و تنها یک جای خالی برای اضافه شدن بازیکن در این رده سنی داشت ولی حالا با جذب 4 بازیکن، باید نام 3 نفر را از فهرست خود خارج کند.

شنیده می‌شود آدام همتی و احسان علوان‌زاده دو بازیکنی هستند که نامشان از بین شاگردان برانکو خارج خواهد شد و نفر سوم هم وحید امیری است.

امیری به واسطه درخشش در جام جهانی پیشنهادات خارجی خوبی دریافت کرده و در آستانه جدایی قرار دارد. البته تلاش باشگاه پرسپولیس بر این است که امیری را حداقل تا نیم فصل نگه دارد و پس از آنکه سرخپوشان پنجره نقل و انتقالاتی‌شان باز می‌شود و بازیکنان جدید اجازه بازی پیدا می‌کنند امیری از جمع این تیم جدا شود.

باید دید در نهایت فهرست بزرگسالان پرسپولیس به چه شکل بسته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز