خبرگزاری کار ایران

سیامک نعمتی: دوست دارم اولین جام فصل جدید را با بردن استقلال بدست بیاوریم/ قیمت یک بازیکن الدحیل با کل تیم ما برابر است

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۰۶۵

هافبک پرسپولیس در مورد تمدید قراردادش و اهداف فصل جدید صحبت کرد.

سیامک نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضورش در پرسپولیس در فصل گذشته اظهار داشت: فصل خیلی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم اول فصل با قهرمانی سوپر جام شروع کنیم. من پیش از آن تنها یک قهرمانی داشتم و آنهم در لیگ یک با پیکان بود و اولین قهرمانی لیگ برتر و سوپرجام را با پرسپولیس تجربه کردم. خدا را شکر با قهرمانی لیگ برتر و صعود به جمع 8 تیم لیگ قهرمانان آسیا فصل خوبی را به پایان رساندیم.

وی در مورد وضعیت خودش هم عنوان کرد: فصل خوبی برای من بود با اینکه نیم فصل اول با نیمکت نشینی گذشت ولی در نیم فصل دوم توانستم با تلاش بیشتر اعتماد برانکو را جلب کنم و به ترکیب اصلی راه پیدا کنم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم داشتم.

هافبک پرسپولیس در مورد برنامه‌هایش در فصل جدید گفت: در فصل جدید هم به دنبال تکرار قهرمانی در لیگ و به دست آوردن جام‌های بیشتر از جمله جام حذفی و خصوصاً قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

نعمتی در مورد شروع نه چندان خوبش در پرسپولیس عنوان کرد: یک مقطعی از فصل برای من خوب نبود ولی تلاشم را کردم تمرینات فشرده انجام دادم توانستم در نیم فصل دوم اعتماد برانکو را به دست بیاورم و فکر می‌کنم جواب اعتمادش را داده باشم. من در نقل و انتقالات نیم فصل پیشنهاداتی داشتم ولی تصمیم من این بود که بمانم و بجنگم و در تیم مورد علاقه‌ام فرصت بازی پیدا کنم و به تیم کمک کنم و همینطور هم شد.

وی با اشاره به اینکه گفته می‌شود جدایی بازیکنان و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باعث شده پرسپولیس از قبل ضعیف‌تر شود گفت: من این اعتقاد را ندارم و با این موضوع مخالفم. سه تا بازیکن خوب ما رفتند ولی بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شدند و فکر می‌کنم استخوان‌بندی تیم حفظ شده و حتی بهتر و قوی‌تر از سال گذشته می‌توانیم ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به دربی در سوپرجام خاطرنشان کرد: بله ما قهرمان لیگ برتر شدیم و استقلال قهرمان جام حذفی و امیدوارم بتوانیم اولین جام را با اوین بازی به دست بیاوریم. اصلاً نگران این دیدار نیستیم و به شدت تمرین می‌کنیم و خودمان را در شرایط بازی قرار می‌دهیم و در اردوی پیش رو در کرواسی هم این آمادگی را بیشتر خواهیم کرد و قرار است بازی‌های تدارکاتی مناسبی انجام دهیم تا از همه نظر برای دیدار سوپرجام حاضر شویم.

نعمتی با اشاره به تمدید قرارداشد را پرسپولیس گفت: خب من همانطور که گفتم تیم  مورد علاقه‌ام پرسپولیس است. این تیم را دوست دارم و دوست داشتم در این مقطع به تیم کمک کنم و خوشحالم که توانستم یک سال دیگر با این تیم تمدید کنم و امیدوارم بازهم فرصت تمدید قرارداد با پرسپولیس را داشته باشم و بتوانم به تیم کمک کنم.

وی در مورد درخشش بیرانوند در جام جهانی خاطر نشان کرد: بیرانوند خوب  کار کرد و از این بابت خدا را شکر می‌کنم. دمش گرم که پنالتی بهترین بازیکن دنیا را گرفت و دل مردم ایران را شاد کرد و امیدوارم این فصل هم بتواند به ما کمک کند و بتوانیم در آسیا از کمکش استفاده کنیم.

هافبک پرسپولیس در پایان با اشاره به الدحیل یکی از سخت‌ترین قرعه‌های ممکن بود و شاید قرارداد یک بازیکنش به اندازه کل تیم ما باشد ولی به هر حال تیمی که به این مرحله می‌رسد تیم شایسته‌ای است و ما هم که می‌خواهیم قهرمان شویم باید توانایی بردن هر تیمی را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز