خبرگزاری کار ایران

کفاشیان: قصد داریم فوتسال را در ایران و آسیا گسترش دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۰۲۰

سرپرست کمیته فوتسال نمایندگان و ناظران فوتسال بازوهای اجرایی مسابقات لیگ برتر هستند.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در نشست کمیته فوتسال با ناظران و نمایندگان فوتسال گفت: شما به‌عنوان بازوان اجرایی مجموعه فوتسال در استان‌ها و در حین برگزاری رقابت‌های لیگ فوتسال نقش مهم و تأثیرگذاری دارید. از شما می‌خواهم به بهترین نحو ممکن تمامی شرایط و وضعیتی که در حین برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف که مربوط به رشته فوتسال است، زیر نظر داشته و با اعلام موارد به سازمان لیگ فوتسال، ما را در هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات و اجرای برنامه‌ها یاری کنید.

وی ادامه داد: سازمان لیگ فوتسال نیاز دارد تا اطلاعات و داشته‌های دقیقی را از استان‌های مختلف برای برگزاری مسابقات داشته باشد که این امر با همراهی و کمک شما عزیزان میسر می‌شود. قصد داریم با اجرای برنامه‌های دقیق و صحیح شرایطی را بر فوتسال حاکم کنیم که شاهد روند رشد بیش از پیش باشیم و معتقدم این امر با حمایت نمایندگان و ناظرین و باشگاه‌ها رخ می‌دهد.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان تصریح کرد: قصد داریم فوتسال را در ایران و آسیا بیشتر از گذشته گسترش دهیم. میزبانی مسابقات در رده‌های مختلف جوانان، نوجوانان و منطقه‌ای در بخش آسیا را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز